Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Metro przedłuża termin w przetargu na rozbudowę II linii o odcinki 3+3

Dalej Wstecz
Data publikacji:
24-03-2015
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO & FINANSE
Metro przedłuża termin w przetargu na rozbudowę II linii o odcinki 3+3
mat. prasowe
Metro Warszawskie przedłużyło termin składania ofert w przetargu na rozbudowę II linii metra o odcinki 3+3 aż o cztery miesiące. Do tej pory wpłynęło ponad 1300 pytań do postępowania. Przesunięto również o dwa miesiące termin skłądania wniosków o udział w konkursie na koncepcję architektoniczno-budowlanych dalszych stacji w ramach odcinków 3+2.

Metro Warszawskie ogłosiło w połowie października 2014 r. przetarg na rozbudowę II linii metra o tzw. odcinki 3+3 – to jest po trzy stacje w każdą stronę (na Wolę i Targówek). Pierwotny termin składania ofert mijał pod koniec marca br. Zgodnie z warunkami każda z firm mogła złożyć ofertę na jeden tylko odcinek.

Teraz spółka przesuwa termin składania ofert aż o cztery miesiące. – Pytań obligatoryjnych wpłynęło ponad 1300. Na wniosek wykonawców przedłużyliśmy termin składania i otwarcia ofert na 3+3 do 31 lipca br. – informuje Anna Bartoń, rzecznik prasowy Metra Warszawskiego. Do tej pory opublikowane zostały 122 odpowiedzi. Jak informuje miasto, oprócz pytań dot. specyfikacji (dokładnie: 1463) wpłynęło również siedem wniosków od potencjalnych wykonawców o przesunięcie terminu składania ofert. Wnioski złożyły firmy: Inżynieria Rzeszów, Doğuş İnşaat ve Tic. A.Ş. (Turcja), Warbud, Macro – System, Mostostal, Budimex i Torpol.

O wyborze ofert w 90% zadecyduje cena. Pozostałe punkty będą przyznane za wydłużenie gwarancji z 3 do 5 lat. Wykonawcy będą mieli od podpisania umowy 38 miesięcy na realizację prac (czyli nieco ponad trzy lata). Zapowiadany termin oddania stacji to 2019 r.

Na Woli zaplanowano stacje C-8 Płocka w rejonie skrzyżowania Płockiej i Wolskiej, C-7 Młynów pod ul. Górczewską, w rejonie ul. Sokołowskiej i Syreny, po wschodniej stronie wiaduktu kolejowego oraz C-6 Księcia Janusza pod Górczewską, po wschodniej stronie skrzyżowania z Księcia Janusza. Na Pradze i Targówku zostaną wybudowane stacje C-16 Szwedzka w rejonie Szwedzkiej i Strzeleckiej, C-17 Targówek w rejonie Pratulińskiej i Ossowskiego oraz C-18 Trocka przy skrzyżowaniu Pratulińskiej i Trockiej. Wizualizacje stacji tutaj.

Jednocześnie Metro ponownie przesunęło termin o składanie wniosków o udział w konkursie na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej dla kolejnych stacji – dwóch na Bemowie oraz trzech na Bródnie (tzw. 3+2). Firmy mają czas do 29 maja (dotychczas obowiązujący termin mijał pod koniec marca).


Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Metro zapewniło dodatkowych klientów w Wola Parku

Przestrzeń

Metro zapewniło dodatkowych klientów w Wola Parku

Witold Urbanowicz 13 sierpnia 2023

W warszawskim metrze pojawi się biblioteka publiczna

Przestrzeń

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Metro zapewniło dodatkowych klientów w Wola Parku

Przestrzeń

Metro zapewniło dodatkowych klientów w Wola Parku

Witold Urbanowicz 13 sierpnia 2023

W warszawskim metrze pojawi się biblioteka publiczna

Przestrzeń

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5