Flixbus chce zrekompensować pasażerom niefortunny start, związany z likwidacją części połączeń i problemami ze sprzedażą biletów poprzez portal internetowy. 6 marca wystartowała pierwsza promocja cenowa dla klientów sieci autobusowej w Polsce.
Jak informuje Flixbus – bilety można kupić w atrakcyjnych cenach, zaczynających się już od 99 groszy na trasach krajowych i 4,99 zł na trasach międzynarodowych. Promocja obejmuje wszystkie połączenia między 12 marca a 26 marca 2018. Bilety dostępne są na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej Flixbus oraz w punktach sprzedaży.
Od 27 lutego bilety na połączenia, które dotąd dostępne były na stronie PolskiegoBusa, można zarezerwować na stronie FlixBus.pl. Zapewnia to polskim pasażerom dostęp do europejskiej siatki połączeń Flixbusa oraz daje możliwość korzystania z wielu udogodnień, usprawniających podróż, takich jak odprawa dzięki biletom w postaci QR kodu, skanowanego przez kierowcę, aplikacja mobilna, z dotychczasową siatką PolskiegoBusa i narzędziem „Twój przystanek”, oraz powiadomienia SMS wysyłane w przypadku opóźnienia autobusu powyżej 15 minut, z informacją o ewentualnych dalszych przesiadkach.
Bilety zakupione wcześniej na stronie Polskiego Busa zachowują ważność. Do wejścia letniego rozkładu Flixbusa, podczas odprawy obowiązuje lista papierowa oraz bilety w postaci QR kodu – na telefonie lub wydrukowanym bilecie. Pierwszeństwo wejścia na pokład mają pasażerowie z wykupioną rezerwacją miejsca w Polskim Busie, aby odprawa przebiegała możliwie najsprawniej.
– Opcja rezerwacji miejsc we Flixbusie na ten moment nie jest dostępna, ale jest już testowana na 12 naszych liniach w Europie i będzie wprowadzona jeszcze w tym roku również w Polsce – informuje operator.
Rozpoczęcie działalności FlixBusa w Polsce spotkało się ze sporą krytyką, ze względu na
rezygnację z obsługi niektórych połączeń pozostających do tej pory w siatce PB. Były też problemy z dostępności siatki połączeń PB na portalu Flixbusa.