Jedną z wielu polskich firm prezentujących się na targach InnoTrans w Berlinie był MCX Systems, który jednak wyróżnia się na tle pozostałych. Firma, jako jedyna w Polsce, wdrożyła bezbiletowy system opłat za przejazd z wykorzystaniem kart płatniczych. – Jesteśmy z targów zadowoleni. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się nasze wdrożenie w Świebodzicach – komentuje Roland Przedborski, kierownik działu marketingu firmy MCX Systems.
Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl: Co MCX Systems przedstawiał na targach InnoTrans? Jak oceniają Państwo zainteresowanie uczestników targów?
Roland Przedborski, kierownik działu marketingu firmy MCX Systems: Na targach InnoTrans prezentujemy nasze inteligentne rozwiązanie dla transportu publicznego. Mamy przygotowane demo, na którym pokazujemy, jak działa check-in i check-out, czyli system, który w Europie można zobaczyć w Londynie. Również w innych miastach europejskich wkrótce pojawią się podobne systemy, w których tradycyjny bilet jest zastąpiony kartą płatniczą.
Jesteśmy przygotowani z naszymi nowoczesnymi rozwiązaniami do wdrożenia systemu, którym klienci już teraz są bardzo zainteresowani. Prezentacje na naszym stoisku w zasadzie trwają cały czas. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się nasze wdrożenie w Świebodzicach, czyli pierwsze na polskim rynku wdrożenie systemu tego typu. Czy udało się pozyskać na targach nowych klientów?
Roland Przedborski: Udało się nam uzyskać wiele kontaktów, ale przychodzą do nas również osoby, które dowiedziały się o naszych produktach jeszcze w Polsce. To dosyć ciekawe, że będąc tutaj w Berlinie, rozmawiamy też z firmami, które są zainteresowane naszymi rozwiązaniami z Polski, ale nie tylko. Mamy okazję spotkać się z wieloma firmami z Europy i takich spotkań jest wiele. Nasz segregator się cały czas powiększa i jest już dosyć pokaźny. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Adam Fudala, dyrektor działu sprzedaży MCX Systems: Jeżeli chodzi o nowych klientów, to tak na prawdę dużo łatwiej rozmawia się tutaj na InnoTrans z firmami, w odróżnieniu do sytuacji kiedy znamy się tylko poprzez wymianę maili i prezentacje. To, że jesteśmy tutaj fizycznie obecni, z demonstracją systemu, gotowym rozwiązaniem i referencjami rynkowymi, to na pewno pomaga. Uwiarygadnia nas w oczach potencjalnych klientów i przyspiesza rozmowy. Jedno spotkanie face-to-face na takich targach jest warta dużo więcej niż kilkanaście maili. Wierzymy, że te rozmowy, które prowadzimy, na pewno znacząco przyspieszą zawarcie nowych kontraktów targach.
Nie obawiacie się konkurencji na targach ze strony producentów podobnych systemów? Adam Fudala: Zawsze będziemy mieli konkurencję i nie ma tak naprawdę rozwiązań, w których są monopoliści. Rynek nie lubi monopolistów. Mamy rozwiązanie sprawdzone rynkowo. Produkt jest ciekawy i konkurencyjny cenowo. W dodatku jest elastyczny, co daje nam dużą przewagą przewagę. Jako producent tego rozwiązania jesteśmy w stanie dostosować ten produkt do konkretnej potrzeby klienta, a nie wymusić na nim, żeby to on dostosował się do nas. To nas właśnie różni od największych graczy, którzy mają podobne rozwiązania, kompleksową obsługę, ale to wszystko jest tylko jednym z elementów. Jesteśmy w stanie zrobić to, czego Klient oczekuje.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.