Bolt, platforma łącząca kierowców i pasażerów, wprowadza opcję dostawy jedzenia Bolt Food. Już dziś mieszkańcy Warszawy mogą zamówić posiłek ze swoich ulubionych restauracji. Wszystkie dostawy realizowane w ramach Bolt Food są bezkontaktowe. Aby zachęcić użytkowników do wspierania lokalnych restauracji, w początkowym okresie usługa jest bezpłatna dla dostaw realizowanych w promieniu 4 km od miejsca złożenia zamówienia.
– Obecna sytuacja jest trudna dla wszystkich. Mamy nadzieję, że możliwość zamówienia jedzenia w ulubionych restauracjach ułatwi warszawiakom pozostanie w domu – mówi Michał Dubisz, manager operacyjny Bolt. – Jednocześnie chcemy zapewnić logistycznie zaplecze lokalnym restauracjom, równie ciężko dotkniętym przez pandemię COVID-19, dla których wartością dodaną będzie nasza baza setki tysięcy lojalnych klientów, którzy już dobrze znają markę i ufają jej.
Aby zamówić jedzenie, użytkownik musi pobrać aplikację Bolt Food z Google Play lub App Store na swój smartfon. Aby opłacić zamówienie, użytkownik musi wprowadzić dane swojej karty bankowej do aplikacji. Przed potwierdzeniem usługi, w aplikacji pokazana zostanie cena i szacowany czas dostawy. Wszystkie dostawy Bolt Food realizowane są w sposób bezkontaktowy. W aplikacji, klient może określić dokładną lokalizację, w której kurier może zostawić zamówione jedzenie.
– Nasza działalność ride-hailingowa opiera się na wydajności, oferujemy wyższe zarobki dla kierowców i niższe ceny dla klientów. Ta sama filozofia przyświeca nam przy realizacji usługi dostarczania jedzenia. Oferujemy niższą cenę dostawy w porównaniu do innych platform – dodał Michał Dubisz. – W stolicy współpracują z nami tysiące kierowców. Z racji panującej pandemii COVID-19 i zmniejszonego popytu na przejazdy, chcemy im zapewnić możliwość dodatkowego zarobku.
Bolt Food to kolejna, po hulajnogach elektrycznych usługa wprowadzona przez estońską platformę łączącą kierowców i pasażerów. Od dziś mieszkańcy Warszawy mogą skorzystać z usługi zamawiania posiłków dzięki Bolt Food. Wszystkie dostawy są bezkontaktowe i na początku, w promieniu 4 km od miejsca złożenia zamówienia, bezpłatne.
Bolt ma ponad 30 milionów użytkowników w ponad 35 krajach na całym świecie. Usługa Bolt Food została uruchomiona w Estonii w marcu 2019 r. Usługa jest dostępna obecnie w 9 krajach.
Aplikację można już pobrać na smartfon, a zamówienia mogą być dokonywane od godziny 10 do 23.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.