Ciechanów rozpisał przetarg na dostawy dwóch autobusów. Zamówienie podzielone jest na części i obejmuje jeden ok. 9-metrowy elektrobus oraz jeden zwykły autobus o długości do 8 m. Pojazdy mają zostać dostarczone do końca I połowy przyszłego roku.
Pierwsza część zamówienia zakłada dostawę jednego autobusu elektrycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem, usługami serwisu gwarancyjnego oraz pogwarancyjnego oraz usługą szkolenia z obsługi i naprawy pojazdu. Dostawy mają zostać zrealizowane do 20 czerwca 2018 r.
Długość pojazdu ma mieścić się w przedziale od 8,5 do 9,5 m, a pojemność określono na co najmniej 45 miejsc. Wymagana liczba miejsc siedzących wynosi 15-20, z czego co najmniej dwa będą dostępne z poziomu niskiej podłogi. Przewidziano drzwi w układzie 1-2-0. Przewidziano nawiew, ogrzewanie, okna przesuwne, elektroniczne tablice, system zapowiedzi, monitoring, system liczenia pasażerów, system łączności alarmowej z lokalizacją pojazdu, system liczenia pasażerów.
Moc silnika elektrycznego określono na co najmniej 160 kW. Pojazd musi zostać wyposażony w akumulatory trakcyjne, superkondensatory lub inne urządzenia służące do magazynowania energii elektrycznej posiadające pojemność co najmniej 160 kWh, umożliwiającą przebieg autobusu minimum 160 kilometrów bez konieczności doładowywania baterii w każdych warunkach atmosferycznych przy wykorzystaniu wszystkich urządzeń znajdujących się na pokładzie autobusu. Magazyny energii elektrycznej mają zapewnić bezawaryjną eksploatację i zachowanie w całym okresie gwarancji (wynoszącym minimum 120 miesięcy) pojemność energetyczną na poziomie minimum 80 % ich wartości nominalnej (początkowej).
Druga część obejmuje dostawę jednego fabrycznie nowego autobusu miejskiego, niskowejściowego, kategorii mini, z silnikiem z normę emisji spalin Euro 6. Dostawy mają zostać zrealizowane do 30 kwietnia 2018 r.
Długość pojazdu określono na przedział od 7,4 do 8,00 m, a minimalną liczbę miejsc siedzących określono na minimum 14, a stojących na minimum 20. Wymagana jest co najmniej niska w świetle tylnych drzwi umożliwiająca swobodny wjazd i wyjazd wózków i ich postój. Wymagane są drzwi przednie jedno lub dwuskrzydłowe, tylne dwuskrzydłowe. Wymagany jest silnik o mocy minimalnej 120 kW. Wyposażenie obejmuje tez ogrzewanie, nawiew, okna otwierane, kasowniki, informację elektroniczną i głosową, monitoring, system elektronicznej kontroli otwarcia klapy wlewu paliwa, system łączności alarmowej z lokalizacją pojazdu
Termin składania ofert mija 31 października. W obu częściach startujący muszą się wykazać doświadczeniem w zakresie dostaw jednego pojazdu. O wyborze w przypadku pojazdu elektrycznego decydują cena (60%), okres gwarancji całopojazdowej bez limitu kilometrów (20%), okres gwarancji na magazyny energii elektrycznej (20%). W przypadku pojazdu mini o wyborze zadecydują cena (60%), okres gwarancji całopojazdowej bez limitu kilometrów (30%), a także kryterium techniczne (10%). Maksymalną liczbę punktów otrzyma producent, który zaoferuje Wykonawca, który zaoferuje autobus bez stopni wejściowych oraz bez stopni poprzecznych pomiędzy I a II drzwiami.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.