ZTM Lublin otworzył oferty w przetargu na zaprojektowanie i wdrożenie systemu biletu elektronicznego, z którego mieszkańcy będą mogli skorzystać w 2021 r. W budżecie zmieściła się wyłącznie oferta konsorcjum Mera Systemy i R&G Plus.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i wdrożenie systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej wraz z usługą wsparcia przez okres 48 miesięcy. W skład zamówienia wchodzi też dostawa 55 biletomatów stacjonarnych, 50 biletomatów mobilnych, 20 tys. kart Mifare classic, 400 kasowników do obsługi kart płatniczych, czytników kontrolerskich, terminali do doładowania, a także zapewnienie aplikacji mobilnej.
Jak zapowiada zamawiający, od 2021 roku w Lublinie możliwe będzie, za pośrednictwem nowej aplikacji mobilnej, m.in. wykupienie biletu okresowego na dowolną liczbę dni, płacenie za przejazd dokładnie tyle, ile on zajmie lub gromadzenie środków na przejazdy za pośrednictwem elektronicznej portmonetki. Więcej o zamówieniu pisaliśmy
tutaj.
Dzisiaj (18 lipca) minął termin składania ofert. Wystartowały cztery firmy. Konsrocjum Mennica Polska i Emtest zaproponowały 29,4 mln zł brutto, konsorcjum Mera Systemy i R&G Plus – 15,3 mln zł brutto, Asseco Data Systems – 33,1 mln zł brutto, a konsorcjum Atos Polska, Avista i Atols Global Delivery Center Polska – 27,1 mln zł brutto. Budżet na to zadanie został określony na 22,6 mln zł brutto.
O wyborze zdecydują cena (60%), wielkość wymagań serwerowych dla VCPU i VRAM (5%), wielkość wymagań serwerowych przestrzeni dyskowej (5%), czas reakcji na zgłoszoną usterkę niską (10%), okres gwarancji na dostarczone urządzenia (10%) oraz okres gwarancji i opieki serwisowej na oprogramowanie (10%). Zamówienie powinno zostać zrealizowane do końca sierpnia 2021 r.