MPK Kraków poszukuje dostawcy czterech autobusów klasy Mini, które przewoźnik chce wyleasingować. Właśnie minął termin składanie ofert. Realizacją zamówienia są zainteresowane dwa podmioty, lecz ich oferty przekraczają budżet MPK.
MPK Kraków chce wyleasingować cztery autobusy klasy Mini. Przewoźnik rozpisał przetarg w tej sprawie
w grudniu ubiegłego roku. Pojazdy mają być nowe i powinny uwzględniać możliwość podróżowania w nich przez wszystkich pasażerów, także tych z niepełnosprawnościami. Napęd nowym minibusom mają zapewniać silniki o mocy minimum 120 KM. Pojazdy mają spełniać normę emisji Euro VI.
Długość autobusów określono w przedziale 5,8 - 7,6 metra długości. Pojazdy mają zabierać na swój pokład co najmniej 20 osób, z czego minimum 8 na miejscach siedzących.
Właśnie minął termin składania ofert. Realizacją zamówienia zainteresowane są dwa podmioty, a więc konsorcjum Automet i Millennium Leasing, które wyceniło dostawę na niewiele ponad 4,687 miliona złotych oraz konsorcjum PKO Leasing i MMI z ceną niespełna 6,061 miliona złotych. Pierwsze z wymienionych konsorcjów zaproponowało dostawę pojazdów Mercedes-Benz/Automet, typ 906CA50C, Sprinter 517, natomiast MMI chce dostarczyć pojazdy IVECO 72C URBY.
Budżet MPK wynosi niecałe 3,813 miliona złotych.