Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Facebook, twitter, instagram - czy przewoźnicy umieją je wykorzystać?

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
09-05-2014
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Facebook, twitter, instagram - czy przewoźnicy umieją je wykorzystać?
fot. socialmediamarketingportale społecznościowe
Media społecznościowe w transporcie publicznym są jak seks nastolatków – wszyscy chcieliby to zrobić, ale nikt nie wie jak...

Kilkunastu rzeczników, dyrektorów komunikacji i osób odpowiedzialnych za marketing w spółkach transportu publicznego wzięło udział w seminarium „Komunikacja w Social Media”, zorganizowanym przez TOR Konferencje oraz agencję KomunikaTOR, specjalizującą się w komunikacji dla firm rynku kolejowego i transportu publicznego. Seminarium poprowadzili Leszek Ruta - prezes Stowarzyszenia Transportu Publicznego, Michał Kudła - dyrektor zarządzający KomunikaTOR oraz Michał Górecki - strateg Social Media i bloger.

Wśród uczestników seminarium byli zarówno tacy, którym zależało przede wszystkim na instytucjonalnym przygotowaniu swoich instytucji do komunikacji w mediach społecznościowych jak i ci, którzy prowadzą już komunikację w social mediach, a szkolenie miało pomóc im usystematyzować wiedzę i pokazać nowe trendy w komunikacji.

- Media społecznościowe takie jak Facebook czy Twitter nie są żadną fanaberią tylko koniecznością w komunikacji z pasażerami. Przynależność spółek transportu publicznego do samorządów nie powinna utrudniać komunikacji na forach społecznościowych, a osoby prowadzące te fora powinny mieć sporą samodzielność w komunikacji, żeby mogły sprawnie odpowiadać na zapytania pasażerów - przekonywał Leszek Ruta, prezes Stowarzyszenia Transportu Publicznego.

Michał Górecki zwrócił uwagę na obawy firm i samorządów publicznych przed wchodzeniem w dyskusję w mediach społecznościowych. – Tymczasem to, że nie prowadzimy profilu w mediach społecznościowych, nie znaczy, że nas tam nie ma. Wystarczy uruchomić proste narzędzia, żeby zobaczyć jak dużo się o nas mówi - podkreślił. - Jak wynika z prostej ankiety przeprowadzonej przez Góreckiego wśród internautów, większość użytkowników oczekiwałaby od organizatorów transportu publicznego podstawowej informacji – komunikatywności, odpowiadania na zapytania pasażerów – jednym słowem dobrej obsługi klienta.

- Wiele kryzysów komunikacyjnych, z którymi borykają się firmy i instytucje bierze swój początek w mediach społecznościowych - kiedy niewłaściwa reakcja lub jej brak prowokuje lawinę komentarzy, podkopuje wizerunek czy wręcz prowadzi do strat biznesowych - powiedział Michał Kudła, dyrektor zarządzający KomunikaTOR.
Partner działu

Sultof

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5