InnoBaltica uruchomiła sprzedaż biletów elektronicznych w ramach Taryfy Pomorskiej mieszkańcom dwóch miast: Elbląga i Grudziądza. To pierwsze tego typu udogodnienie poza województwem pomorskim.
Pasażerowie z Elbląga i Grudziądza mogą kupować bilety w ramach Taryfy Pomorskiej za pomocą różnych metod dostępnych w Systemie FALA. Można to zrobić przed wejściem do pociągu, korzystając z falomatów na stacjach i peronach, przykładając Kartę FALA lub każdą kartę płatniczą, a także on-line w aplikacji mobilnej „System FALA” lub portalu pasażera, co zapewnia elastyczność w wyborze metody zakupu.
Montaż urządzeń był początkiem drogi do włączenia „kolejowo” miast z sąsiedniego województwa. Urzędy Marszałkowskie zarówno z województwa pomorskiego jak i warmińsko-mazurskiego podjęły wspólne działania i wypracowały porozumienie w zakresie udostępnienia elektronicznych biletów kolejowych w ramach Taryfy Pomorskiej. Jest to korzyść zarówno dla mieszkańców jak i turystów.
– Elbląg to duży węzeł kolejowy położony o nieco ponad godzinę podróży od Gdańska. Liczna grupa pasażerów z tego miasta dojeżdża regularnie pociągami do Malborka, Tczewa czy Trójmiasta – podkreśla Radomir Matczak, prezes zarządu InnoBaltica. I dodaje: – Już na etapie składania wniosku o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej zakładaliśmy montaż urządzeń Systemu FALA na linii kolejowej w kierunku Elbląga. Bierzemy bowiem pod uwagę potrzeby pasażerów dojeżdżających spoza naszego regionu, zwłaszcza z tak dużych miast, jak Elbląg czy Grudziądz, a w przyszłości zapewne także Koszalin.
Podróżuj wygodnie z FALĄ
Bilety elektroniczne można kupić wygodnie, łatwo i szybko zarówno w aplikacji „System FALA”, jak i w ponad 6. tys. falomatów i czytników dostępnych w pojazdach komunikacji miejskiej, na stacjach kolejowych i na peronach. Elastyczne rozwiązania FALI nie zobowiązują do pobierania aplikacji ani zakładanie konta w systemie, chociaż daje ono większe możliwości użytkownikom. Bilety elektroniczne można kupić za pomocą karty płatniczej w urządzeniu obsługującym płatności zbliżeniowe. Transakcji w tych urządzeniach można też dokonać przy użyciu zegarka czy smartfona. Pasażer decyduje, która forma jest dla niego najlepszą opcją.
Warto pamiętać, że utworzenie konta pasażera daje jednak dostęp do wszystkich funkcji, ułatwiając podróżowanie łączonymi środkami transportu. Własny profil w systemie to również możliwość spersonalizowania podróżniczych celów i udogodnień, a także automatyczna subskrypcja, ustawianie ulg, zakładanie kont rodzinnych.
Kulturalna zachęta - akcja „Bilet za bilet”
InnoBaltica wychodzi do pasażerów z propozycją kulturalną i zachęca do kupowania biletów okresowych w Systemie FALA. Zakup tego rodzaju biletu uprawnia pasażera do odbioru bezpłatnego voucher-a do kina. Jak to działa? Wystarczy kupić bilet okresowy w systemie, a następnie wysłać zgłoszenie na adres: promocja@systemfala.pl Po weryfikacji zakupu pasażer otrzyma elektroniczny voucher, który może wymienić na bilet do kina. Szczegółowe informacje o akcji „Bilet za bilet” oraz regulamin dostępne są na stronie systemfala.pl w zakładce BILET ZA BILET. Akcja trwa do 31.12.2024 r. lub do wyczerpania zapasów.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.