Partnerzy serwisu:
Mobilność

FALA: Pierwszy milion transakcji za nami

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-11-2024
Ostatnia modyfikacja:
05-11-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. InnoBaltica

Podziel się ze znajomymi:

MOBILNOŚĆ
FALA: Pierwszy milion transakcji za nami
mat. InnoBaltica
System FALA przekroczył próg miliona transakcji wykonanych przez pasażerów komunikacji miejskiej w gminach objętych tym rozwiązaniem. Dotyczy to zakupów zarówno biletów jednorazowych, czasowych, jak i okresowych.

– Bardzo dziękujemy wszystkim mieszkańcom i gościom Pomorza, którzy w transporcie zbiorowym zdecydowali się na FALĘ. Okrągły i symboliczny milion pozwala na czytelne zaprezentowanie w jaki sposób rozkładają się proporcje sprzedaży. 65% transakcji to bilety ZTM Gdańsk, a 23% ZKM Gdynia – wyjaśnia Radomir Matczak, prezes spółki InnoBaltica. – Oczywiście, dominują w tym wolumenie bilety jednorazowe. Przykładowo w Słupsku coraz więcej pasażerów wiąże się z FALĄ z góry na cały rok, korzystając ze specjalnej promocji na bilet 365-dniowy za 365 zł – dodaje.

LICZBA TRANSAKCJI W SYSTEMIE FALA:

  • 657 000 Gdańsk
  • 226 000 Gdynia
  • 65 000 Słupsk
  • 27 000 Chojnice
  • 23 500 Lębork
  • 1400 Puck
  • 500 Władysławowo*
* stan dla poszczególnych gmin/organizatorów na 28.10.2024, dotyczy sprzedaży biletów jednorazowych, czasowych, okresowych (od miesięcznych po roczne).

NAJLEPSZE WYNIKI W „NAJSTARSZYCH” GMINACH

Najwyższy procentowy udział systemu w całkowitej sprzedaży biletów u danego organizatora transportu publicznego osiągany jest ta gdzie FALA pojawiła się najszybciej, czyli w Lęborku i Chojnicach.

– Zintensyfikowanie działań wspólnie z ZKM Lębork i władzami miasta przyniosło w październiku wynik już 30% udziału FALI w wartości sprzedażnych biletów. Sprzyja temu otwarcie mieszkańców na nowoczesne technologie w komunikacji miejskiej i, jak sądzę, naturalna potrzeba korzystania z cyfrowych udogodnień. Analogiczne działania podjęliśmy również w Chojnicach i mamy nadzieje, że niebawem równie wysoki
wskaźnik procentowy osiągniemy w tym mieście. FALA to komfort zakupu biletów, bez kolejki w dowolnym czasie i miejscu – przekonuje Joanna Leliwa, kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży w InnoBaltice.

KOLEJ NA KOLEJ. TESTY PUBLICZNE JESZCZE W LISTOPADZIE

Spółka InnoBaltica wraz z POLREGIO, SKM PKP Trójmiasto oraz wykonawcą systemu – firmą Asseco Data Systems zbliżają się też do zapowiadanego „pierwszego kroku” w ramach uruchomienia podróżowania z
FALĄ na kolei. Przypomnijmy, że funkcja obejmie całe województwo pomorskie. Wspomniany pierwszy etap to start, w trybie tzw. testów publicznych, sprzedaży biletów relacyjnych (bilet kupowany z góry, „od do”) poprzez aplikację „System FALA” oraz portal www.systemfala.pl. InnoBaltica ogłosi termin w najbliższym czasie. W dalszej kolejności uruchomione zostaną falomaty na stacjach i peronach.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

System Fala w Słupsku w trybie testowym

Mobilność

System Fala w Słupsku w trybie testowym

Redakcja/inf. pras. 12 grudnia 2023

Trójmiasto: Fala później, mniejsze wzrosty cen biletów

Komunikacja

Pomorze: Zmiana zasad Fali. Bez odbicia karty na wyjściu

Komunikacja

Pomorskie: Od kwietnia pilotaż Fali. Nowe taryfy biletowe

Prawo & Finanse

Zobacz również:

System Fala w Słupsku w trybie testowym

Mobilność

System Fala w Słupsku w trybie testowym

Redakcja/inf. pras. 12 grudnia 2023

Trójmiasto: Fala później, mniejsze wzrosty cen biletów

Komunikacja

Pomorze: Zmiana zasad Fali. Bez odbicia karty na wyjściu

Komunikacja

Pomorskie: Od kwietnia pilotaż Fali. Nowe taryfy biletowe

Prawo & Finanse

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5