Partner serwisu
Komunikacja

Gdańsk: Kolejne Swingi do naprawy głównej

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Data publikacji:
13-08-2024
Ostatnia modyfikacja:
13-08-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Gdańsk: Kolejne Swingi do naprawy głównej
fot. Piotr Żagiell
Naprawy główne gdańskich tramwajów 120NaG wykona firma SAATZ. Zamówienie podstawowe obejmuje trzy egzemplarze, jednak – jeśli zamawiający skorzysta z prawa opcji – liczba ta może wzrosnąć do 10. Będzie to kolejna partia wagonów Pesa Swing, które Gdańskie Autobusy i Tramwaje po kilkunastu latach eksploatacji wysyłają na naprawę tego poziomu.

Wartość netto zamówienia podstawowego wraz z dodatkowym wynosi 34,97 mln zł. Właśnie cena stanowiła główne kryterium wyboru wykonawcy (waga 80%). Pozostałe punkty można było zdobyć dzięki wydłużeniu okresu gwarancji na całą naprawę oraz na nowe lub regenerowane podzespoły.

Umowę zawarto 6 sierpnia. Naprawa główna ostatniego z trzech wagonów ma być wykonana do 29 listopada. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez rozszerzenie zlecenia o maksymalnie 7 kolejnych tramwajów. Na prace przy dodatkowych pojazdach wykonawca miałby wtedy kolejny rok.

Zakres naprawy będzie obejmował nadwozie i wnętrze, kabinę motorniczego, podwozie i wózki, a także urządzenia elektryczne zamontowane na dachu. O szczegółach zamówienia pisaliśmy pod koniec czerwca.

SAATZ to założona w 2018 r. firma zajmująca się serwisem taboru szynowego, a także jego utrzymaniem, obsługą gwarancyjną czy wynajmem. Centrala firmy mieści się w Warszawie, a zakłady – w Dragaczu i Starych Marzach w województwie kujawsko-pomorskim. Firma wykonywała naprawy gdańskich Swingów już wcześniej, ale w konsorcjum z ich producentem – Pesą. W obecnym postępowaniu SAATZ był jedynym oferentem.
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

GAiT szukają podwykonawcy dla linii 167 i 168

Prawo & Finanse

GAiT szukają podwykonawcy dla linii 167 i 168

Jakub Rösler 30 stycznia 2024

Gdańsk korzysta z amerykańskiego sprzętu, by sprawdzić, kto jeździ po buspasach

Komunikacja

Gdańsk chce mieć 45-metrowe tramwaje

Komunikacja

Gdańsk chce mieć 45-metrowe tramwaje

Jakub Rösler 20 listopada 2023

Gdańsk z ofertą na naprawy i utrzymanie tramwajów

Przestrzeń

Gdańsk dopłaci i zmodernizuje tramwaje 114Na

Przestrzeń

Gdańsk dopłaci i zmodernizuje tramwaje 114Na

Witold Urbanowicz 11 kwietnia 2023

Zobacz również:

GAiT szukają podwykonawcy dla linii 167 i 168

Prawo & Finanse

GAiT szukają podwykonawcy dla linii 167 i 168

Jakub Rösler 30 stycznia 2024

Gdańsk korzysta z amerykańskiego sprzętu, by sprawdzić, kto jeździ po buspasach

Komunikacja

Gdańsk chce mieć 45-metrowe tramwaje

Komunikacja

Gdańsk chce mieć 45-metrowe tramwaje

Jakub Rösler 20 listopada 2023

Gdańsk z ofertą na naprawy i utrzymanie tramwajów

Przestrzeń

Gdańsk dopłaci i zmodernizuje tramwaje 114Na

Przestrzeń

Gdańsk dopłaci i zmodernizuje tramwaje 114Na

Witold Urbanowicz 11 kwietnia 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5