Na trwających targach Innotrans w Berlinie przedstawiono po raz pierwszy elementy nowej identyfikacji koncernu Bombardiera. Nowy wizerunek obejmuje identyfikację wizualną, spójną linię stylistyczną produktów oraz hasło „Together we move”. Jednocześnie uruchomiono też nową stronę internetową producenta.
Targi InnoTrans to największe na świecie tego typu wydarzenie poświęcone transportowi zbiorowemu. Stoisko Bombardiera, zlokalizowane na scenie głównej, jest w pełni interaktywne. Według przedstawicieli koncernu jego celem jest pokazanie sposobu, w jaki oferowane przez niego rozwiązania pomagają w rozwoju gospodarczym miast na całym świecie.
Prezes Bombardier Transportation Laurent Trogersaid podkreśla dumę z możliwości przedstawienia nowego wizerunku uczestnikom imprezy. – To kolejny krok w ramach zaplanowanej na 5 lat strategii transformacji naszej firmy. Jesteśmy w połowie drogi do pozycji, jaką zamierzamy zająć w przyszłości. Ponad 200 miast na całym świecie zaufało nam jako stałemu partnerowi biznesowemu. Nasze działanie z każdym dniem zmienia się na lepsze. Oferowany przez nas kompletny łańcuch wartości w zakresie rozwiązań z dziedziny mobilności pomaga przyspieszać wzrost i rozwój gospodarczy miast – mówi.
Rozwiązania Bombardiera znajdują zastosowanie w rozwijających się miastach od Berlina po Wuhu w Chinach przez kolejne dekady. Najnowszy kontrakt na dostawę składów metra BOMBARDIER MOVIA do Singapuru umożliwi osiągnięcie zdolności przewozowej powyżej 1,8 miliona pasażerów dziennie. Wykorzystanie najnowszych technologii związanych z utrzymaniem wyprzedzającym pozwoli zapewnić najwyższe wskaźniki gotowości.
– Chcemy, by pasażerowie zdawali sobie sprawę, że jadą taborem produkcji Bombardiera, i czerpali z tego satysfakcję – deklaruje Pierre-Yves Cohen, odpowiedzialny w Bombardier Transportation za kwestie projektowania pojazdów i zarządzania ich produkcją. – Dlatego podjęliśmy strategiczną decyzję o zmianie polityki marketingowej, tak by nadać naszym produktom rozpoznawalny i niepowtarzalny wzerunek, wyrażający nasze wartości: jakość, dobre parametry i styl – kontynuuje.
Prace nad zmianą wizerunku Bombardiera odbywały się w ścisłej współpracy z Peugeot Design Lab. Doświadczenie zdobyte przez partnera w przemyśle motoryzacyjnym zostało wykorzystane do stworzenia rozpoznawalnej i jasnej koncepcji stylistycznej. Zostanie ona konsekwentnie wdrożona dla całej palety oferowanych przez Bombardiera pojazdów.
Stoisko Bombardiera na InnoTrans wykorzystuje najnowsze technologie cyfrowe. Jego celem jest ukazanie sposobu, w jaki dostarczane przez firmę rozwiązania pomagają w rozwoju miast na całym świecie. Zrealizowana w technologii rozszerzonej rzeczywistości wystawa pozwala na odbycie wirtualnej podróży – między innymi – monorailem BOMBARDIER INNOVIA w Bangkoku, tramwajem BOMBARDIER FLEXITY w Zurychu i pociągiem metra MOVIA C30 w Sztokholmie. Wiele miejsca poświęcono też innym, niż tabor, składnikom oferty koncernu, takim jak urządzenia sterowania ruchem czy usługi utrzymania. Klienci są zachęcani do zamawiania kompleksowych rozwiązań z zakresu mobilności. Dopełnieniem całości było uruchomienie
nowej strony internetowej .