Inowrocław otworzył oferty w sporym przetargu na dostawę, montaż i wdrożenie szeregu rozwiązań, które mają poprawić warunki obsługi pasażerów. Mowa m.in. o wiatach, toaletach, biletomatach, zapowiedziach głosowych czy wyświetlaczach. Miasto ma tylko częściowe powody do zadowolenia.
Inowrocław prowadzi spory przetarg na dostawę i montaż wiat autobusowych, toalet publicznych, elektronicznych tablic informacyjnych, automatów biletowych, dostawę i zainstalowanie w autobusach komunikacji miejskiej autokomputerów, kasowników, bileterek, komunikacji głosowej.
Postępowanie podzielone jest na szereg części. Pierwsza obejmuje dostawę i montaż 25 modułowych wiat autobusowych o długości od 2,5 m do 7,0 m. Zadaszenia o konstrukcji stalowej mają posiadać dach z poliuretanu litego przeźroczystego oraz ściany z szkła hartowanego. Przewidziano też oświetlenie LED, dwustronną podświetlaną gablotę, ławkę, kosz na śmieci oraz monitoring. Zadanie obejmuje także budowę dwóch toalet publicznych na przystanku przy ul. Narutowicza/ ul. Grodzkiej (kierunek ul. Stanisława Staszica), a także przy ul. Bolesława Krzywoustego. W tej części nie wystartował żaden podmiot. Inowrocław zadanie wycenił na blisko 2 mln zł brutto.
Przedmiotem drugiej części jest dostawa i montaż 17 elektronicznych tablic informacyjnych składających się z pięciu bądź sześciu wierszy wraz z wykonaniem zasilania energetycznego. O to zamówienie ubiegają się dwa podmiotu. R&G Plus z Mielca wyceniło swoją ofertę na 615 tys. zł, natomiast MP Technology na 866 tys. zł brutto. Budżet zamawiającego to 980 tys. zł. Obie firmy zadeklarowały wykonanie zamówienia do 11 września.
Przedmiotem kolejnej części jest dostawa i montaż 6 stacjonarnych automatów biletowych na terenie przystanków komunikacji miejskiej wraz z wykonaniem zasilania energetycznego. Jedyna oferta wpłynęła od firmy Mera Systemy z Grodziska Mazowieckiego. Zaoferowała ona wykonanie zamówienia do 11 września w cenie 728 tys. zł brutto. Oferta ta mieści się w budżecie zamawiającego, określonym na kwotę 806 tys. zł.
Czwarta część przewiduje dostawę i zainstalowanie w 20 autobusach komunikacji miejskiej autokomputerów (20 szt.), kasowników (20 szt. z wyświetlaczem do ładowania kart i 40 szt. standardowych), bileterek (20 szt.). Ma on za zadanie ułatwić planowanie i zarządzanie komunikacją miejską, a także dostarczać pasażerom informacje o rzeczywistym położeniu autobusów. Jedyną ofertę złożyła firma R&G Plus na kwotę 827 tys. zł z terminem realizacji do 30 września. Budżet zamawiającego wynosi 467 tys. zł.
Jednocześnie w czasie trwania przetargu zamawiający zrezygnował z ostatniej części, zakładającej wykonanie programu do obsługi inteligentnego systemu transportowego.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.