Partnerzy serwisu:
Komunikacja

KROSS jako pierwszy producent rowerów w Europie Środkowo-Wschodniej oferuje elektryczne rowery cargo

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
11-03-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. prasowa KROSS

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
KROSS jako pierwszy producent rowerów w Europie Środkowo-Wschodniej oferuje elektryczne rowery cargo
fot. Kross
KROSS wprowadził do oferty elektryczne rowery cargo w wersji dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Jako pierwszy polski producent na rynku, KROSS oferuje rozwiązanie, które stanowi zieloną alternatywę dla transportu drogowego. Elektryczne rowery cargo to doskonałe uzupełnienie transportu w przypadku usług kurierskich, czy dynamicznie rozwijających się szybkich dostaw, np. zakupów spożywczych.

Elektryczne rowery cargo zyskują ogromną popularność w całej Europie. To najszybciej rosnący sektor rowerowy. Dla przykładu w Niemczech w 2020 roku wzrósł on o 40%. W wielu miastach władze decydują się dopłacać firmom, które furgonetki wjeżdżające do centrów miast z dostawami, zdecydują się zastąpić rowerami cargo. Dzieje się tak, bo rowery cargo pomagają odblokować zastawione furgonetkami centra miast i pozbyć się nadmiaru zanieczyszczeń. Warto pamiętać, że segment e-commerce, a więc i dostarczania przesyłek, rośnie w Europie o 33% rocznie. Z kolei z badań przeprowadzonych przez University of Westminster wynika, że elektryczne rowery cargo w centrach miast dostarczają przesyłki o 60% szybciej od dostaw samochodem (10 paczek na godzinę wobec 6 paczek furgonetką).

Ekologiczna wersja tak zwanego „transportu ostatniej mili” zyskuje na popularności także w Polsce. Dzięki ofercie polskiego producenta KROSS, już tej wiosny firmy oraz klienci indywidualni mogą dokonać zakupu własnego elektrycznego roweru cargo. Nowe rowery w barwach KROSS, wyposażone są w elektryczny napęd, który wpływa na jakość i komfort jazdy, a także zdecydowanie ułatwia pokonywanie dłuższych dystansów i miejskich wzniesień, szczególnie z ciężkim załadunkiem.

– Polski KROSS rozwija się bardzo dynamicznie. Stale poszukujemy nowych rozwiązań i już teraz projektujemy rowery przyszłości. Silny nacisk kładziemy na rozwiązania ekologiczne i w ten trend doskonale wpisują się elektryczne rowery KROSS cargo. Polska konstrukcja KROSS jest pierwszym tego typu masowo dostępnym modelem w Europie Środkowej. Zainteresowanie elektrycznymi rowerami cargo KROSS jest ogromne i już realizujemy zamówienia poprzez wybrane sklepy oraz stronę kross.eu – mówi Kacper Sosnowski, wiceprezes KROSS.

Rower do zadań specjalnych. Ekologicznie i ekonomicznie


Coraz więcej firm decyduje się na rowery towarowe. Za tym wyborem stoją między innymi kwestie ekonomiczne i ekologiczne. – Eksperci z obszaru logistyki przewidują, że trend ograniczania transportu spalinowego na rzecz elektrycznych rowerów cargo będzie się rozwijał, a część z nich uważa, że przyszłość lokalnego transportu należeć będzie właśnie do takich pojazdów. Dzięki swojej zwinności, ładowności i pokaźnemu zasięgowi, rowery e-cargo to atrakcyjny produkt dla firm kurierskich, podmiotów zajmującymi się szybkimi dostawami zakupów oraz dla mieszkańców miast – mówi Adam Fudala, Business Development Manager KROSS.

Kurierzy, ludzie prowadzący swoje firmy w miastach i zwykli mieszkańcy, każdego dnia zmagają się z podróżowaniem zatłoczonymi drogami, ciasnymi uliczkami czy brakiem miejsc parkingowych. Z elektrycznym rowerem cargo mają szansę zamienić nieekologiczne furgonetki i samochody na wygodne i zwinne jednoślady, wyposażone w pakowne skrzynie o pojemności nawet 300 litrów. Ta propozycja nie tylko znacznie ułatwi pracę, ale wpisze się w ekologiczną ideę transportu ostatniej mili. Wyzwaniem dla branży dostawczej są również coraz powszechniejsze strefy ograniczonej dostępności, mające na celu ograniczenie ruchu w centrach miast i zmniejszenie zanieczyszczenia powietrza. Zeroemisyjny rower, który dojedzie wszędzie, a w dodatku zaparkuje bezpłatnie pod samymi drzwiami, nie ma konkurencji.

Korki, spaliny, przepełniona komunikacja zbiorowa – codzienne dowożenie dzieci do przedszkola czy szkoły jest coraz większym wyzwaniem. Tymczasem elektryczny rower cargo w wersji „pasażerskiej”, to specjalnie zaprojektowany kosz, który bezpiecznie pomieści dwoje dzieci. Daszek zapewni komfort podróżowania przy każdej pogodzie, a pasy i oświetlenie zwiększą bezpieczeństwo. Miejscy rowerzyści mogą też wybrać się na duże zakupy – nie tylko spożywcze. Wizyta w markecie budowlanym, czy na giełdzie staroci, też jest w zasięgu ich możliwości. Dzięki wspomaganiu elektrycznemu, nawet sporych rozmiarów przedmioty można wwieźć pod górę bez zadyszki. W Szwecji rowery e-cargo z powodzeniem wykorzystywane są np. do przeprowadzek.

Dostępne finansowo dzięki KROSS Rental


Elektryczne rowery cargo KROSS są również dostępne dla klientów biznesowych w opcji wynajmu w ramach usługi KROSS Rental. Spółka szacuje, że w 2022 roku wypożyczy firmom 10 razy więcej rowerów niż w roku ubiegłym. Wśród nich będą także rowery e-cargo. Oferta zawiera finansowanie, serwis sprzętu oraz opcjonalnie pakiet poprawiający bezpieczeństwo – kaski, odblaski i inne akcesoria. 
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Tychy. Pierwsze publiczne rowery cargo na Górnym Śląsku

Komunikacja

Tychy. Pierwsze publiczne rowery cargo na Górnym Śląsku

jd/inf. pras. 19 września 2017

Lublin. Przeprowadzka tylko przy użyciu rowerów cargo

Komunikacja

Dostawy na rowery? Porozmawiajmy poważnie

Mobilność

Dostawy na rowery? Porozmawiajmy poważnie

Krzysztof Gubański 14 marca 2017

DHL stawia na rowery, czyli co to jest Cubicycle

Mobilność

Norwegia. Władze Oslo dopłacają do rowerów cargo

Prawo & Finanse

Rowery cargo. Jak to robią na zachodzie?

Komunikacja

Rowery cargo. Jak to robią na zachodzie?

Rafał Stawecki 13 lipca 2016

Zobacz również:

Tychy. Pierwsze publiczne rowery cargo na Górnym Śląsku

Komunikacja

Tychy. Pierwsze publiczne rowery cargo na Górnym Śląsku

jd/inf. pras. 19 września 2017

Lublin. Przeprowadzka tylko przy użyciu rowerów cargo

Komunikacja

Dostawy na rowery? Porozmawiajmy poważnie

Mobilność

Dostawy na rowery? Porozmawiajmy poważnie

Krzysztof Gubański 14 marca 2017

DHL stawia na rowery, czyli co to jest Cubicycle

Mobilność

Norwegia. Władze Oslo dopłacają do rowerów cargo

Prawo & Finanse

Rowery cargo. Jak to robią na zachodzie?

Komunikacja

Rowery cargo. Jak to robią na zachodzie?

Rafał Stawecki 13 lipca 2016

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5