Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Łódź z ofertami na projekt przebudowy i budowy tras tramwajowych

Dalej Wstecz
Data publikacji:
11-12-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Łódź z ofertami na projekt przebudowy i budowy tras tramwajowych
fot. Roman Czubiński
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi otworzył oferty w przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę infrastruktury tramwajowej. W ramach inwestycji powstaną dwie nowe trasy tramwajowe w ciągu Nowowęglowej oraz Broniewskiego, a także przebudowę odcinków istniejących tras w al. Śmigłego-Rydza, Niższej, Rzgowskiej, Przybyszewskiego.

Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi ogłosił przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i budowy linii tramwajowej i układu torowo-drogowego w ulicach Nowowęglowej, al. Śmigłego-Rydza, Niższej, Rzgowskiej, Przybyszewskiego i Broniewskiego. To element projektu unijnego pod nazwą „kompleksowy program integracji sieci niskoemisyjnego transportu publicznego w metropolii łódzkiej”. Na realizację projektów przeznaczono 12 miesięcy.

Zadanie I obejmuje dokumentację dla budowy linii tramwajowej w ul. Nowowęglowej od ul. Tramwajowej do włączenia w ul. Kopcińskiego wraz z przebudową wiaduktu na ul. Kopcińskiego. Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu zaproponowało kwotę 1,22 mln zł brutto. Konsorcjum Schuessler-Plan Inżynierzy oraz Fehlings Krug jest w stanie wykonać zamówienie za nieco ponad 1 mln zł, natomiast Progreg złożyło ofertę na kwotę 1,83 mln zł brutto. Zamawiający planował przeznaczyć na ten cel kwotę 1,36 mln zł brutto.

Kolejne zadanie obejmuje wykonanie projektu dla przebudowy linii tramwajowej w al. Śmigłego-Rydza na odcinku od ul. Przybyszewskiego (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Dąbrowskiego (bez skrzyżowania), przebudowy torowiska wraz z niezbędną infrastrukturą w ulicy Przybyszewskiego na odcinku od ul. Kilińskiego (wraz ze skrzyżowaniem) do al. Śmigłego-Rydza (bez skrzyżowania) oraz przebudowy torowiska w ciągu ulic al. Śmigłego-Rydza i Niższej na odc. Dąbrowskiego (bez skrzyżowania) do ul. Śląskiej (ze skrzyżowaniem) wraz z pętlą tramwajową. Konsorcjum Schuessler-Plan Inżynierzy oraz Fehlings Krug proponuje 1,76 mln zł brutto, natomiast Progreg złożyło ofertę na kwotę 2,26 mln zł brutto. Zamawiający planował przeznaczyć na ten cel kwotę niespełna 4,2 mln zł brutto.

Ostatnie zadanie obejmuje natomiast wykonanie projektów dla budowa nowego torowiska w ul. Broniewskiego na odcinku od al. Śmigłego-Rydza (bez ronda Broniewskiego) do ul. Rzgowskiej/Paderewskiego (wraz ze skrzyżowaniem), przebudowy pętli Kilińskiego – Dworzec Łódź-Chojny na pętlę tramwajowo-autobusową oraz przebudowy torowiska w ul. Rzgowskiej na odcinku od ul. Dąbrowskiego (bez skrzyżowania) do ul. Broniewskiego (bez skrzyżowania). Konsorcjum Schuessler-Plan Inżynierzy oraz Fehlings Krug jest w stanie wykonać zamówienie za nieco 1,49 mln zł, natomiast Progreg złożyło ofertę na kwotę 2,46 mln zł brutto. Zamawiający planował przeznaczyć na ten cel kwotę niespełna 3,04 mln zł brutto.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5