Partnerzy serwisu:
Mobilność

Londyński Crossrail z rozwiązaniami cyfrowymi od Siemens Mobility

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
25-05-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. Siemens Mobility, oprac. WU

Podziel się ze znajomymi:

24 maja uruchomiono nową linię średnicową (Elizabeth Line) między Paddington a Abbey Wood w Londynie Firma Siemens Mobility dostarczyła rozwiązani w zakresie sygnalizacji oraz systemy komunikacji i sterowania dla centralnego odcinka nowej linii. System sygnalizacji i kontroli CBTC umożliwi wysoką częstotliwość i zautomatyzowane prowadzenie ruchu pociągów na centralnym odcinku nowej linii metra.

– Cieszymy się, że możemy otworzyć Elizabeth Line dla pasażerów, co jest prawdziwie historycznym momentem dla stolicy i Wielkiej Brytanii. Nowa linia pomoże odmienić życie i podróże w Londynie i na południowym wschodzie poprzez radykalną poprawę połączeń transportowych, skrócenie czasu podróży, zapewnienie dodatkowej przepustowości oraz dzięki nowym, przestronnym stacjom i jednoprzestrzennym pociągom – powiedział Andy Byford, komisarz ds. transportu w Londynie

– Jesteśmy dumni, że wiele z naszych technologii zostało opracowanych i przetestowanych w Wielkiej Brytanii. Kolej może obsłużyć ponad 200 milionów pasażerów rocznie i zapewni lepsze wrażenia z podróży dzięki najwyższej niezawodności i dostępności usług – dodał Michael Peter, szef Siemens Mobility

Wprowadzony na Elizabeth Line system CBTC – Trainguard MT – został gruntownie przetestowany w Brunszwiku w Niemczech oraz w zakładzie produkcyjnym i testowym firmy Siemens Mobility w angielskim Ashby. Wielomiesięczne testy – z wykorzystaniem technologii cyfrowej, pozwalającej na wirtualne odzwierciedlenie elementów linii – przełoży się na bezproblemową eksploatację w warunkach rzeczywistych.

Zastosowane systemy pozwolą na przekazywanie pasażerom rzeczywistej informacji o ruchu przez cały czas trwania podróży. Natomiast pracownicy otrzymają narzędzia do sprawnego zarządzania pracą stacji i linii, reagowania na zdarzenia czy zapewnienia właściwego przepływu podróżnych.

Nie jest to jedyny kontrakt Siemensa w Londynie. Firma dostarczy 94 pociągi z rodziny Inspiro, które od 2023 r. mają obsługiwać linię Piccadilly.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Składy dla londyńskiego metra na testach w Niemczech

Przestrzeń

Składy dla londyńskiego metra na testach w Niemczech

Witold Urbanowicz 02 sierpnia 2023

Crossrail podziemną rewolucją Londynu

Przestrzeń

Crossrail podziemną rewolucją Londynu

Witold Urbanowicz 15 czerwca 2017

Pierwszy pociąg dla Crossrail. Podziemna rewolucja Londynu

Komunikacja

Zobacz również:

Składy dla londyńskiego metra na testach w Niemczech

Przestrzeń

Składy dla londyńskiego metra na testach w Niemczech

Witold Urbanowicz 02 sierpnia 2023

Crossrail podziemną rewolucją Londynu

Przestrzeń

Crossrail podziemną rewolucją Londynu

Witold Urbanowicz 15 czerwca 2017

Pierwszy pociąg dla Crossrail. Podziemna rewolucja Londynu

Komunikacja

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5