Lublin ogłosił przetarg na budowę trakcji trolejbusowej w ciągu ulic Chodźki, Smorawińskiego, Szeligowskiego oraz Choiny do nowej pętli przy granicach miasta. Inwestycja ma zostać zrealizowana najpóźniej do końca wakacji 2019 r.
Przedmiotem przetargu jest rozbudowa sieci trolejbusowej w północnej części Lublina. Trakcja trolejbusowa ma zostać wprowadzona w ciągu ul. Chodźki, od istniejącej pętli trolejbusowej, a następnie wzdłuż Smorawińskiego, Szeligowskiego oraz ul. Choiny aż do granicy miasta. Istniejąca sieć trakcyjna w rejonie istniejącej pętli na Chodźki zostanie przebudowana.
Inwestycja podzielona jest na kilka części. Zadanie I obejmuje przede wszystkim rozbudowę trakcji trolejbusowej. W zakres inwestycji wchodzi też budowa podstacji z dostosowaniem zarządzania mocą. Przebudowane zostaną skrzyżowania Smorawińskiego i Chodźki oraz Szeligowskiego i Czapskiego z dostosowaniem infrastruktury do potrzeb transportu zbiorowego. Ulica Choiny zostanie przebudowana do przekroju dwujezdniowego na odcinku od skrzyżowania z ul. Wojtasa i ul. Zelwerowicza do granicy miasta wraz z niezbędną infrastrukturą, budową pętli dla komunikacji miejskiej, parkingów dla samochodów osobowych i rowerów. Powstanie też dwujezdniowa droga wzdłuż granicy miasta Lublin z gminą Niemce jako dojazdu do pętli i parkingu. Zadanie III dotyczy budowy infrastruktury przystankowej oraz okołoprzystankowej, a zadanie IV – sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w związku z rozbudową ulicy Choiny na odcinku od skrzyżowania z ul. E. Wojtasa i ul. Zelwerowicza do granicy miasta.
W postępowaniu mogą brać udział firmy, które w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowały minimum dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie min. Z wraz z oświetleniem, kanalizacją deszczową i drogową sygnalizacją świetlną o wartości nie mniejszej niż 25 mln zł brutto dla każdego projektu. W przypadku jeżeli inwestycja obejmowała swoim zakresem układ drogowy, w którego skład wchodziły drogi o rożnych klasach, zamawiający zastrzega, że wartość wybudowanych lub przebudowanych w ramach takiej inwestycji dróg klasy min. Z powinna wynieść min. 20 mln zł brutto.
Termin składania ofert mija 23 sierpnia. O wyborze zadecydują cena (60%), okres gwarancji (20%) oraz skrócenie terminu realizacji (20%). Zgodnie z umową inwestycja ma zostać zrealizowana najpóźniej do 30 sierpnia 2019 r. – zgodnie z oświadczeniem wykonawcy złożonym w ofercie. Najwięcej można dostać punktów za zaoferowanie ukończenia inwestycji do 30 czerwca 2019 r.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.