W nocy z poniedziałku na wtorek (16/17 listopada) tarcza Elisabetta przebiła się przez ścianę szczelinową budowanej stacji C5 Ulrychów. Tym samym oba tunele, łączące Bemowo i Wolę, są już wydrążone.
Postępuje drążenie tuneli na odcinku zachodnim II linii metra. Tarcza Elisabetta, drążąca tunel południowy dla pociągów w kierunku centrum, przebiła się w nocy, tuż po godz. 3:00, na stację C5 Ulrychów. Tym samym oba tunele łączące stacje C4 Powstańców Śląskich i C5 Ulrychów – a tym samym Bemowo i Wolę – są już wykonane. Teraz tarcza będzie przechodziła przegląd przed swoim ostatnim odcinkiem – do torów odstawczych stacji C6 Księcia Janusza.
Na odcinku zachodnim pracuje jeszcze Krystyna. Maszyna drąży tunel północny – dla pociągów w kierunku Bemowa.
Niedawno wyruszyła ze stacji C5 Ulrychów i wykonuje swój ostatni odcinek do torów odstawczych stacji Księcia Janusza. W sumie maszyna od komory startowej w rejonie torów odstawczych stacji C4 Powstańców Śląskich do komory demontażowej wydrąży 1369 m. Dystans, jaki pokona Elisabetta, jest o 2 m krótszy.
Na odcinku zachodnim II linii metra, liczącym ok. 2 km, znajdą się dwie stacje – C5 Ulrychów, pod Górczewską w rejonie ul. Białowiejskiej, naprzeciw centrum handlowego Wola Park oraz wspominana już stacja C4 Powstańców Śląskich (Bemowo). Budowa odcinka łączącego Bemowo i Wolę powinna zakończyć się w listopadzie 2021 r., ale prace opóźnił koronawirus. Wykonawca wystąpił o
wydłużenie czasu realizacji o osiem miesięcy.