Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Metro: Jakie zmiany na Bemowie? Propozycje ZTM

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
22-03-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. prasowa ZTM Warszawa

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Metro: Jakie zmiany na Bemowie? Propozycje ZTM
fot. MW
Zarząd Transportu Miejskiego opublikował propozycje zmian w komunikacji na Bemowie po wydłużeniu II linii metra. Jednocześnie dotychczasowe linie autobusowe pozostaną, a do stacji metra Bemowo dogodny dojazd zyskają nie tylko mieszkańcy Bemowa, ale także mieszkańcy północnego Ursusa. Teraz przedstawione zmiany będą podlegały konsultacjom społecznym.

Do nowej stacji Bemowo będzie można dojechać tramwajami linii 10, 11, 26 i 28 oraz autobusami linii 149, 167, 171, 177, 523, 714, 719 i 729. Z Bemowa do Śródmieścia nadal będzie można podróżować bezpośrednimi liniami tramwajowymi 10, 20, 23, 24 i 26. ZTM proponuje, aby na swoich trasach pozostały autobusy linii 105, 129, 189, 523. Propozycje zostaną poddane konsultacjom społecznym, o których piszemy tutaj.

Oto szczegóły proponowanych zmian:

LINIA 109
Autobusy tej linii będą kursowały dwa razy częściej (w godzinach szczytu co 7 i pół minuty). Bezpośrednie połączenie okolic ulicy Górczewskiej ze Śródmieściem i Powiślem zapewni linia metra M2, dlatego autobusy linii 109 będą jeździły pomiędzy Emilii Plater a Torwarem.

109: EMILII PLATER – Emilii Plater – Aleje Jerozolimskie – Bracka – pl. Trzech Krzyży (powrót: Nowy Świat) – Książęca – Rozbrat – Górnośląska – Wisłostrada – TORWAR (powrót: Łazienkowska – Rozbrat).

częstotliwość: 7,5/10/10 (szczyt/międzyszczyt/sobota i święto).



LINIA 112

ZTM proponuje, aby autobusy tej linii będą kursowały częściej (w godzinach szczytu co 10 minut) na trasie z Marek do Nowego Bemowa. Urzędnicy chcą, aby utrudnienia w ruchu często zakłócające przejazd trasą S8 nie wpływały negatywnie na kursowanie autobusów na Bemowie. Autobusy linii 112 na odcinku bemowskim zastąpią tramwaje linii 11 i 26 oraz autobusy 171 i 177 na nowych trasach.

112: CH MARKI – Toruńska – Głębocka – św. Wincentego – L. Kondratowicza – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – L. Kondratowicza – Bazyliańska – P. Wysockiego – Toruńska – most gen. S. Grota–Roweckiego – al. Armii Krajowej – J. Słowackiego – S. Żeromskiego – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

częstotliwość: 10/15/15



LINIA 122
Autobusy tej linii jeździłyby z Żoliborza (z ulicy Gwiaździstej) do pętli Nowe Bemowo, a na odcinku bemowskim zastąpiłyby je autobusy linii 220 kursujące częściej na nowej trasie ulicą Wrocławską i Żołnierzy Wyklętych.

122: GWIAŹDZISTA – Gwiaździsta – pl. T.W. Wilsona – Z. Krasińskiego – Powązkowska – gen. S. Maczka – gen. K. S. Rudnickiego – J. Kochanowskiego – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

częstotliwość: 10/15/15


LINIA 149
Autobusy dojeżdżałyby do najbliższej stacji metra Bemowo przy skrzyżowaniu ulicy Górczewskiej i Powstańców Śląskich.

149: GROTY – Bolimowska (powrót: Spychowska – H. Dobrzańskiego „Hubala”) – A. Kocjana – Lazurowa – Górczewska – METRO BEMOWO

częstotliwość: 15/15/20


LINIA 154
Trasa zostałaby skrócona do odcinka Włochy–Ochota, a na trasie na Bemowo 154 zastąpiłyby autobusy linii 167 na nowej trasie obsługiwanej autobusami przegubowymi.

154: P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – Komitetu Obrony Robotników – Żwirki i Wigury – 1 Sierpnia – al. Krakowska – Grójecka – Bitwy Warszawskiej 1920 r. – Szczęśliwicka – ppłk. M. Sokołowskiego „Grzymały” – Aleje Jerozolimskie – DW. ZACHODNI

częstotliwość: 15/20/20


LINIA 167
ZTM proponuje wydłużenie trasy do Starego Bemowa i zwiększenie częstotliwości.

167: SIEKIERKI–SANKTUARIUM – Gościniec – Bartycka – Czerniakowska – J. Gagarina – Spacerowa – Goworka – Puławska – Rakowiecka – al. Niepodległości –Trasa Łazienkowska –Grójecka – Bitwy Warszawskiej 1920 r.– al. Prymasa Tysiąclecia – M. Kasprzaka – Wolska – Redutowa – Jana Olbrachta – Górczewska – Lazurowa – gen. S. Kaliskiego – STARE BEMOWO

częstotliwość: 10/15/15



LINIA 171
Linia 171 zostałaby przekształcona w linię lokalną zapewniającą sprawne, częste połączenie Nowego Bemowa, Jelonek i Chomiczówki ze stacją metra Bemowo. Połączenie Bemowa z Powiślem przez centrum zapewni metro, natomiast na Torwar będą dojeżdżały autobusy linii 109.

171: CHOMICZÓWKA – J. Conrada – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – Piastów Śląskich – Żołnierzy Wyklętych – Wrocławska – Radiowa – Powstańców Śląskich – Człuchowska – Lazurowa – Górczewska – OS. GÓRCZEWSKA

częstotliwość: 10/15/15



LINIA 177

ZTM proponuje nową trasę linii łączącą nowe osiedla mieszkaniowe na terenie dawnej fabryki ciągników w Ursusie oraz osiedla Ursus–Niedźwiadek i osiedla Zielona Italia z Jelonkami oraz linią metra M2 na stacji Bemowo. W południowej części Ursusa linia 177 zostałaby zastąpiona przez linię 207 na nowej trasie.

177: URSUS–NIEDŹWIADEK – Orląt Lwowskich – M. Keniga – Orłów Piastowskich – Czerwona Droga – Posag 7 Panien – Szamoty – Traktorzystów – al. 4 Czerwca 1989 r. – Lazurowa – Człuchowska – Powstańców Śląskich – Górczewska – OS. GÓRCZEWSKA

częstotliwość: 10/15/15


LINIA 178
Trasa linii zostałaby skrócona do pętli Skorosze, na pozostałym odcinku rolę tej linii przejmą autobusy linii 207 ma nowej trasie.

178: KONWIKTORSKA / RONDO DASZYŃSKIEGO – Prosta – M. Kasprzaka – al. Prymasa Tysiąclecia – Aleje Jerozolimskie – Popularna – Bolesława Chrobrego – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – SKOROSZE

częstotliwość: 10(30)/15(30)/15–30


LINIA 190
ZTM proponuje aby autobusy 190 nie jechały ulicą Górczewską nad linia metra, tylko dojechały do pętli Znana. Na Woli częstotliwość kursowania w szczycie zostałaby zwiększona, na Jelonkach kursy linii 190 zastąpią linie 171 i 177.

190: CH MARKI – Radzymińska – al. Solidarności – most Śląsko–Dąbrowski – al. Solidarności – Leszno – Górczewska – Jana Olbrachta – ZNANA

częstotliwość: 7,5/10/10


LINIA 197
Trasa zostałaby skrócona do pętli Cmentarz Wolski. Na dalszym odcinku trasy do Ursusa zastąpi ją 716.

197: GWIAŹDZISTA – Gwiaździsta – Podleśna – Marymoncka – al. Zjednoczenia – S. Żeromskiego – W. Perzyńskiego – gen. K. S. Rudnickiego – Obrońców Tobruku – Księcia Bolesława – Księcia Janusza – Obozowa – (powrót : Newelska) – E. Ciołka – Górczewska – Jana Olbrachta – Redutowa – Wolska – Fort Wola – CM. WOLSKI

częstotliwość: 10/15/15


LINIA 201
Trasa zostałaby skrócona do stacji metra Księcia Janusza, do pętli Znana będą dojeżdżały autobusy linii 190. ZTM proponuje także skierowanie linii 201 we wszystkich kursach do pętli Nowe Bemowo trasą najkrótszą, z pominięciem ul. Żołnierzy Wyklętych.

201: NOWE BEMOWO – Powstańców Śląskich – Piastów Śląskich – Osmańczyka – Z. Pieniążka – Obrońców Tobruku – Księcia Bolesława – Księcia Janusza – Obozowa – Deotymy – Górczewska – E. Ciołka – METRO KSIĘCIA JANUSZA (powrót: E. Ciołka – Newelska – Księcia Janusza)

częstotliwość: 10/15/30


LINIA 207

ZTM proponuje przekształcenie linii w całotygodniową linię lokalną łączącą ursuskie osiedla w południowej części dzielnicy ze stacją kolejową Warszawa Ursus (w tym zastąpienie linii 177 na Skoroszach i ulicy M. Spisaka, linii 178 na M. Spisaka oraz skrócenie dojazdu do przystanku kolejowego z osiedla Regulska).

207: PKP URSUS – Wiosny Ludów – Opieńskiego – Kościuszki – Dzieci Warszawy (powrót: Dzieci Warszawy – Wiosny Ludów) – Dzieci Warszawy – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – Starodęby – Aleje Jerozolimskie – S. Bodycha (powrót: M. Spisaka – Aleje Jerozolimskie) – M. Spisaka – PKP Ursus – Regulska – REGULSKA

częstotliwość: 15/20/20


LINIA 220

Korekta trasy (skierowanie autobusów przez ulicę Wrocławską i Żołnierzy Wyklętych) i zwiększenie częstotliwości kursowania aby poprawić połączenia Okęcia, Ursusa i Nowych Włoch ze Starym i Nowym Bemowem.

220: P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – Szyszkowa – Środkowa – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – Dzieci Warszawy – Poczty Gdańskiej – al. 4 Czerwca 1989 r. – Lazurowa – Kaliskiego – Radiowa – Wrocławska – Żołnierzy Wyklętych – Piastów Śląskich – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

częstotliwość: 15/20/20


LINIA 716
Przejęcie obsługi części trasy linii 197.

716: PIASTÓW (OGIŃSKIEGO) – Sowińskiego – Wojska Polskiego – Warszawska – Władysława Jagiełły – Lalki – K. Gierdziejewskiego – Połczyńska – Wolska – Fort Wola – CM. WOLSKI

częstotliwość: 20/30/30


LINIE 714, 719 I 729
LINIA 714
Autobusy tej linii dojeżdżałyby do najbliższej stacji metra Bemowo, zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ulicy Górczewskiej i Powstańców Śląskich.

714: KOCZARGI STARE … Górczewska – METRO BEMOWO

częstotliwość: 30/60 /60

LINIA 719
Autobusy tej linii dojeżdżałyby do najbliższej stacji metra Bemowo przy skrzyżowaniu ulicy Górczewskiej i Powstańców Śląskich.

719: LESZNO … Górczewska – METRO BEMOWO

częstotliwość: 20–30/60/60

LINIA 729
Autobusy tej linii dojeżdżałyby do najbliższej stacji metra Bemowo przy skrzyżowaniu ulicy Górczewskiej i Powstańców Śląskich.

729: MARIEW … Górczewska – METRO BEMOWO częstotliwość: 60/120/120

SCHEMAT DOJAZDU KOMUNIKACJĄ MIEJSKĄ DO STACJI METRA BEMOWO I ULRYCHÓW


Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5