Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Warszawa: Most na Pragę. Rozstrzygnięto przetarg na projekt pasów przy Karowej

Dalej Wstecz
Data publikacji:
11-09-2023
Ostatnia modyfikacja:
11-09-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. prasowa ZDM Warszawa

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Warszawa: Most na Pragę. Rozstrzygnięto przetarg na projekt pasów przy Karowej
fot. ZDM Warszawa
Rozstrzygnięto przetarg na zaprojektowanie nowego przejścia dla pieszych przez ul. Wybrzeże Kościuszkowskiego, na wysokości ul. Karowej. Najkorzystniejsza oferta o wartości 348,7 tys. zł pochodzi od firmy Swarco Poland. Szczególnie istotne jest to, że wykonawca zadeklarował wykonanie komputerowej symulacji ruchu, sporządzanie tygodniowych raportów o stanie zaawansowania prac oraz zapewnienie stałego dostępu do wersji elektronicznej dokumentacji projektowej.

Most pieszo-rowerowy przez Wisłę ma być nową wizytówką Warszawy. Prace nad jego budową są już na wysokim poziomie zaawansowania. Zarząd Dróg Miejskich chce zadbać też o infrastrukturę w jego najbliższej okolicy. Dlatego zaprojektować chce nowe przejście dla pieszych przez ul. Wybrzeże Kościuszkowskie, na wysokości ul. Karowej.

Planowana zebra będzie kontynuacją trasy pieszo-rowerowej dla budowanego właśnie mostu na Pragę. ZDM zapowiadał ją zresztą, gdy ruszały prace nad przeprawą. Nowe przejście ma znajdować się w osi mostu. Ma być wyposażone w sygnalizację świetlną i przejazdy rowerowe. Szacunkowy koszt zaprojektowania oraz przeprowadzenia prac w terenie to ok. 2 mln zł. Właśnie tyle przyznała Rada m.st. Warszawy. Bez dodatkowych środków realizacja zadania nie byłaby możliwa.

Do przetargu zgłosiły się dwie firmy. Ostatecznie korzystniejszą ofertę złożyło Swarco Poland. Wartość prac została wyceniona na 348 703,00 zł. Dodatkowym kryterium była zadeklarowane przez wykonawcę wykonanie komputerowej symulacji ruchu, sporządzanie tygodniowych raportów o stanie zaawansowania prac oraz zapewnienie stałego dostępu do wersji elektronicznej dokumentacji projektowej. To zdecydowanie ułatwi kontrolowanie całego procesu i pozwoli na szybką reakcję w razie potrzeby.

Teraz ZDM będzie przygotowywać się do podpisania umowy. Po tym etapie wykonawca będzie miał 180 dni na realizację zdania. Po wykonaniu i zatwierdzeniu projektu, będzie można ogłosić przetarg na wykonanie prac w terenie.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Warszawa. Rośnie most pieszo-rowerowy na Pragę

Mobilność

Warszawa. Rośnie most pieszo-rowerowy na Pragę

Redakcja/inf. pras. 12 grudnia 2022

Warszawa: Pierwsza podpora kładki przez Wisłę gotowa

Przestrzeń

Warszawa: Kładka przez Wisłę bez odwołań. Bliżej umowy

Przestrzeń

Warszawa: Wybrany wykonawca kładki przez Wisłę. Za 120 mln zł

Przestrzeń

Zobacz również:

Warszawa. Rośnie most pieszo-rowerowy na Pragę

Mobilność

Warszawa. Rośnie most pieszo-rowerowy na Pragę

Redakcja/inf. pras. 12 grudnia 2022

Warszawa: Pierwsza podpora kładki przez Wisłę gotowa

Przestrzeń

Warszawa: Kładka przez Wisłę bez odwołań. Bliżej umowy

Przestrzeń

Warszawa: Wybrany wykonawca kładki przez Wisłę. Za 120 mln zł

Przestrzeń

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5