Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie najmu 63 w pełni niskopodłogowych autobusów niskopodłogowych (15 jednoczłonowych i 48 przegubowych). Pojazdy mają być fabrycznie nowe. Okres najmu określono na 10 lat. W skład usługi wchodzi serwis i utrzymanie przez cały okres.
Krótsze pojazdy powinny mieć 11,5-12,5 m długości i mieścić min. 85 osób, w tym 26 na miejscach siedzących. Wymagane są drzwi w układzie 2-2-2, otwierane do wewnątrz, o szerokości efektywnej 1100 mm. W pojeździe ma znajdować się silnik 180 kW, zasilany paliwem ON B7. Jeden autobus powinien być przystosowany wyłącznie do nauki jazdy (brak części wyposażenia przewidzianego dla autobusów liniowych – np. części wyświetlaczy, kasowników itp.).
Autobusy przegubowe powinny mieć 17,5-18,75 m długości i mieścić min. 135 osób, w tym 38 na miejscach siedzących. Wymagane są drzwi w układzie 2-2-2, otwierane do wewnątrz, o szerokości efektywnej 1100 mm. Przy II i III drzwiach przewidziano wolną przestrzeń. W pojeździe ma znajdować się silnik 220 kW, zasilany paliwem ON B7.
Pojazdy mają całkowicie niskopodłogowe z wejściem na wysokości maks. 340 mm. Przewidziano w pełni zabudowaną kabinę, klimatyzację i ogrzewanie wodne, przesuwne okna, elektroniczny system informacji pasażerskiej z wyświetlaczami LED i LCD i automatycznymi zapowiedziami głosowymi, kasowniki, monitoring z kamerami zewnętrznymi, system liczenia pasażerów, miejsce na biletomat i system wnoszenia opłat przy użyciu zbliżeniowych kart płatniczych.
Termin składania ofert mija 15 lutego. Startować mogą firmy, które wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowały dostawę co najmniej 30 autobusów 12-metrowych na rynek UE, norweski lub szwajcarski – w ramach jednej bądź dwóch dostaw. O wyborze zdecydują cena (80%), parametry techniczno-użytkowe (10%) oraz ekologiczne – zużycie paliwa (10%). Pod uwagę brane będą zastosowanie modułu hybrydowego, zastosowanie rozwiązań umożliwiających kontrolę i uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych w autobusie, w jednym miejscu obsługowym, liczba miejsc dostępnych z poziomu niskiej podłogi, system awaryjnego hamowania (inteligentne wspomaganie hamowania), system monitorowania martwego pola prawej strony pojazdu, zastosowanie antybakteryjnych siedzeń. Autobusy mają zostać dostarczone w ciągu 36 tygodni od zawarcia umowy.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.