Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Nadpalony Jazz wrócił do GAiT

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Data publikacji:
10-08-2023
Ostatnia modyfikacja:
10-08-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Nadpalony Jazz wrócił do GAiT
fot. JROpisywany Jazz, jeszcze podczas rozruchów w Pesie. 28.07.23
Gdańskie Autobusy i Tramwaje ponownie użytkują nadpalonego Jazza, który uległ pożarowi w grudniu 2021 roku razem z trzema tramwajami N8C. Tramwaj z Pesy przeszedł naprawę, która kosztowała prawie 3 miliony złotych i obejmowała remont lub wymianę elementów napędu, klimatyzacji czy też pantografu.

W grudniu 2021 roku doszło do poważnego pożaru na terenie jednej z dwóch tramwajowych zajezdni w Gdańsku. W Nowym Porcie spaleniu lub nadpaleniu uległy cztery tramwaje, z czego dwa spłonęły doszczętnie, natomiast dwa kolejne zostały nadpalone. Spalone egzemplarze to wagony N8C, natomiast nadpaleniu uległ trzeci egzemplarz tramwaju N8C oraz Pesa Jazz o numerze 1078.

Pechowy tramwaj wyprodukowany przez Pesę dołączył do floty gdańskiego przewoźnika raptem rok wcześniej, w 2020 roku. Po nadpaleniu tramwaj został przewieziony do Bydgoszczy, gdzie trwała jego naprawa obejmującą wymianę spalonych elementów.

Jak relacjonuje wiceprezydent Gdańska, Piotr Borawski - “Remont obejmował m.in. naprawę i montaż elementów uszkodzonych i nowych, w tym: napędu, klimatyzatorów, pantografu, tras kablowych, centralnej wiązki kablowej, a także okien, drzwi i urządzeń dachowych. Koszt naprawy został pokryty z polisy ubezpieczeniowej Gdańskie Autobusy i Tramwaje i wyniósł 2,8 mln zł” – napisał samorządowiec w swoich mediach społecznościowych.

Wiceprezydent poinformował też, że wagon właśnie wrócił do służby. Co ciekawe jego patronem jest Piotr Dwojacki.
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Bydgoszcz z kompletem pierwszych Swingów

Komunikacja

Bydgoszcz z kompletem pierwszych Swingów

Redakcja/inf. pras. 15 listopada 2023

CPK chce kupić tabor w Polsce. Co z przepisami unijnymi?

Prawo & Finanse

Nowy design pociągów Pesy dla ŁKA. Mamy wizualizacje!

Komunikacja

Nowy design pociągów Pesy dla ŁKA. Mamy wizualizacje!

Jakub Madrjas 28 października 2023

Jak przebiegają odbiory nowych Swingów dla Bydgoszczy?

Komunikacja

Jak przebiegają odbiory nowych Swingów dla Bydgoszczy?

Jakub Rösler 16 października 2023

Pierwsza zmodernizowana Pesa Tramicus wyjeżdża na tory w Łodzi

Przestrzeń

Zobacz również:

Bydgoszcz z kompletem pierwszych Swingów

Komunikacja

Bydgoszcz z kompletem pierwszych Swingów

Redakcja/inf. pras. 15 listopada 2023

CPK chce kupić tabor w Polsce. Co z przepisami unijnymi?

Prawo & Finanse

Nowy design pociągów Pesy dla ŁKA. Mamy wizualizacje!

Komunikacja

Nowy design pociągów Pesy dla ŁKA. Mamy wizualizacje!

Jakub Madrjas 28 października 2023

Jak przebiegają odbiory nowych Swingów dla Bydgoszczy?

Komunikacja

Jak przebiegają odbiory nowych Swingów dla Bydgoszczy?

Jakub Rösler 16 października 2023

Pierwsza zmodernizowana Pesa Tramicus wyjeżdża na tory w Łodzi

Przestrzeń

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5