Dzięki grudniowym zmianom w rozkładzie jazdy przewoźnik zaoferuje nowe połączenia na lotniska w Katowicach, Krakowie i Gdańsku, a także na lotnisko Chopina w Warszawie. Dodatkowo LEO Express uruchamia nowe linie nocne łączące Gdynię z Katowicami i Krakowem oraz Warszawę z Wiedniem poprzez Łódź i Katowice. Nowy kurs do Wiednia jednocześnie wypełni lukę po skasowanym nocnym pociągu PKP łączącym Katowice z Wiedniem i Warszawą. W Krakowie wystartowała usługa dowozu pod adres (D2D)– znana z Czech.
– Dalej ulepszamy naszą siatkę połączeń autobusowych w Polsce. Co więcej, w pierwszych tygodniach nowego roku, ogłosimy długo wyczekiwany start naszych połączeń kolejowych Kraków – Katowice – Praga. W najbliższym czasie planujemy zoptymalizować naszą ofertę pod kątem skomunikowań z pociągami, planujemy również kilka nowości – mówi dyrektor zarządzający LEO Express Polska pan Peter Jančovič.
Zmianom uległy również połączenia w kierunki Czech i Słowacji. Dzięki skomunikowaniom można się teraz codziennie wybrać autokarem i pociągiem – z przesiadką w Bohuminie – z Krakowa i Katowic do słowackiej Žiliny czy do ośrodka Liptovský Mikuláš, gdzie znajduje się popularny aquapark Tatralandia. Kolejne połączenia na Słowację oferuje LEO Express w kierunku Popradu, do aquaparku AquaCity czy Košic oraz w słowackie Tatry. Z Krakowa można tam dojechać aż trzy razy dziennie. Z tej oferty mogą również skorzystać mieszkańcy Trójmiasta czy Torunia, którzy w dodatku mogą teraz pojechać także do czeskiej Ostrawy. Coraz bardziej popularne połączenia nocne
Aktualne wyniki przewozowe wskazują, że podróżowanie nocą autokarami staje się znów coraz bardziej popularne. LEO Express posiada specjalnie dostosowane autokary, które na swoim pokładzie oprócz klasy ekonomicznej oferują specjalną klasę business z siedzeniami z ekstra dużą ilością miejsca na nogi i obsługą na pokładzie – w standardzie znanym z linii lotniczych. Autokary są również wyposażone w zestawy do spania, koce dla pasażerów, ekspresy, toaletę, sieć Wifi i gniazdka 230V.
Nowe linie nocne łączą Gdynię z Krakowem przez Gdańsk Airport, Gdańsk, Toruń, Ciechocinek, Łódź, Piotrków Trybunalski, Częstochowę, Katowice Airport, Katowice oraz Kraków Airport. Zupełną nowością w sieci LEO Express jest przystanek w Grudziądzu.
Druga nowa linia nocna połączyła Warszawę z Wiedniem i obsługuje również Łódź, Częstochowę, Katowice, Gliwice, Ostawę, Ołomuniec, Brno, Mikulow jak i wiedeńskie lotnisko Schwechat. Autokary zaoferują również alternatywę wobec skasowanego nocnego połączenia kolejowego PKP, które łączyło Śląsk z Wiedniem i Warszawą. Więcej kursów na lotniska
Siatka połączeń LEO Express obejmuję już cztery polskie lotniska. Firma łączy za pomocą bezpośrednich ekspresowych kursów lotniska z kilkunastoma polskimi miastami stosując taryfę znaną z tanich linii lotniczych. Dzięki temu można na lotnisko dojechać już od 9 złotych.
Z krakowskiego lotniska oferuje przewoźnik połączenia kilka razy dziennie do Katowic, Gliwic, Nowego Targu, Białki Tatrzańskiej, Bukowiny Tatrzańskiej, Częstochowy, Łodzi, Torunia, Grudziądza i Trójmiasta.
Lotnisko Chopina jest bezpośrednio skomunikowane z Łodzią, Częstochową, Katowicami i Gliwicami. Z portu lotniczego Katowice Airport można na pokładzie ekspresowych kursów dojechać do Gliwic, Rybnika, Łodzi, Częstochowy, Torunia, Grudziądza i Trójmiasta. Najnowszym lotniskiem w sieci przewoźnika jest Gdańsk Airport. Lotnisko to jest połączone linią w kierunku Grudziądza, Torunia, Łodzi, Katowic i Krakowa. W Krakowie LEO Express dojeździe pod sam adres
Jednym z najczęstszych problemów, który zraża potencjonalnych użytkowników do korzystania z transportu publicznego, to słabe skomunikowanie pomiędzy poszczególnym gałęźami transportu oraz brak możliwości wygodnego podróżowania z miejsca początkowego do miejsca docelowego aż pod same drzwi, tak jak to zapewnia indywidualny transport samochodowy. LEO Express chce to rozwiązać, dlatego firma rozwija w Czechach sieć współdzielonych z innymi pasażerami busików, które dowożą pasażerów na dworzec lub z dworca aż pod sam adres. Co więcej, przejazd od drzwi do drzwi (D2D) można rezerwować razem z biletem na autobus czy pociąg w ramach jednej rezerwacji.
Popularna usługa dostępna jest od grudnia również w Krakowie i w wybranych podkrakowskich miejscowościach – Wieliczce i Zabierzowie. Busiki na swoich pasażerów czekają przy dworcu autobusowym i są skomunikowane ze wszystkimi kursami. Usługa ta będzie zapewniona również dla połączeń kolejowych z i do Pragi. Cena za dowóz pod adres na większość przejazdów wynosi tylko 15 złotych.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.