Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Poznań: Siemensy Combino do naprawy głównej. MPK wybrało wykonawcę

Dalej Wstecz
Data publikacji:
08-04-2021
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Poznań: Siemensy Combino do naprawy głównej. MPK wybrało wykonawcę
fot. MJ
MPK Poznań zwiększyło budżet i wreszcie rozstrzygnęło przetarg na naprawę główną tramwajów Siemens Combino, eksploatowanych od 2003 r. W sumie przedsiębiorstwo posiada 14 takich pojazdów, a na wykonanie prac przeznaczono okres czterech lat.

To już drugi przetarg na naprawę główną tramwajów Siemens Combino Advanced. W pierwszym postępowaniu nie było chętnych.

Poznańskie tramwaje Siemens Combino to w pełni niskopodłogowe pojazdy o długości 29,4 m, z wejściem na wysokości ok. 300 mm i 60 miejscami siedzącymi. Zgodnie z warunkami technicznymi tramwaje te kwalifikują się do naprawy głównej po 16 latach eksploatacji lub 1 280 000 km przebiegu. Celem naprawy głównej jest „odtworzenie kondycji technicznej i walorów eksploatacyjnych tramwajów do poziomu równoważnego tramwajom nowym”. Szczegółowo o zakresie pisaliśmy przy pierwszym przetargu, w którym nie było chętnych.

Oferty poznaliśmy w połowie grudnia. O zlecenie ubiegały się dwa podmioty. Firma Saatz wyceniła zadanie na 53,423 mln zł brutto, natomiast konsorcjum firm Falkone i Public Transport Service na 54,114 mln zł brutto.

Złożone oferty przewyższały budżet określony na 46,440 mln zł brutto. Ostatecznie w środę 7 kwietnia zamawiający rozstrzygnął postępowanie i wybrał ofertę Saatz – znaną chociażby z wykonywanej naprawy głównej tramwajów Skoda 16T dla Wrocławia. Na wykonanie zadania przeznaczono dwa lata.


Wymagany schemat malowania, mat. MPK Poznań
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Poznań rozstrzyga przetarg na nowe tramwaje

Przestrzeń

Poznań rozstrzyga przetarg na nowe tramwaje

Witold Urbanowicz / Jakub Rösler 30 czerwca 2023

Poznań. Prawoskręt z Towarowej na Święty Marcin prawie gotowy

Komunikacja

Poznań. Tramwaje wrócą na Św. Marcin do połowy roku?

Komunikacja

Poznań. Trasa Kórnicka już bez części sieci trakcyjnej i szyn

Komunikacja

Poznań. Trasa Kórnicka już bez części sieci trakcyjnej i szyn

Redakcja/inf. pras. 24 października 2022

Zobacz również:

Poznań rozstrzyga przetarg na nowe tramwaje

Przestrzeń

Poznań rozstrzyga przetarg na nowe tramwaje

Witold Urbanowicz / Jakub Rösler 30 czerwca 2023

Poznań. Prawoskręt z Towarowej na Święty Marcin prawie gotowy

Komunikacja

Poznań. Tramwaje wrócą na Św. Marcin do połowy roku?

Komunikacja

Poznań. Trasa Kórnicka już bez części sieci trakcyjnej i szyn

Komunikacja

Poznań. Trasa Kórnicka już bez części sieci trakcyjnej i szyn

Redakcja/inf. pras. 24 października 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5