Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

SKM z ofertami na przebudowę przystanków Gdańsk Stocznia i Gdynia Stocznia

Dalej Wstecz
Data publikacji:
23-05-2023
Ostatnia modyfikacja:
22-05-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
SKM z ofertami na przebudowę przystanków Gdańsk Stocznia i Gdynia Stocznia
wiz. SKM Trójmiasto
Spółka PKP SKM Trójmiasto otworzyła oferty w przetargu na modernizację przystanków Gdańsk Stocznia i Gdynia Stocznia – Uniwersytet Morski. Zamówienie, podzielone na dwie części, jest realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.

Zgodnie z dokumentacją, przygotowaną przez Biuro Projektów Budownictwa Komunikacyjnego, na przystanku Gdańsk Stocznia przewidziano budowę windy na kładkę, wymianę konstrukcji krawędzi peronowych i nawierzchni, a także budowę pełnowymiarowego zadaszenia. Na peronie przewidziano nawierzchnię w postaci betonowych płyt o wymiarach min. 10x20 cm. Pojawią się dwie wiaty – o długości ok 7,3 m i 69,1 m – zlokalizowane po dwóch stronach kładki. Zadaszenia będą miały elementy przezierne, zapewniające dostęp światła do peronu. Zaplanowano dwa wiatrołapy peronowe, przewidziano też ławki i przysiadki.

W przypadku przystanku Gdynia Stocznia założono rozbiórkę krawędzi peronowych, wymianę nawierzchni, rozbiórkę istniejącej wiaty, przebudowę schodów i budowę windy po północnej stronie, wymianę szyn i uzupełnienie podsypki, wymianę konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej. Zastosowana zostanie nawierzchnia z płyt betonowych o wymiarach min. 10x20 cm. Powstaną dwie wiaty stalowe, jednosłupowe, z dwuspadowym dachem – o długości 21,0 m i 117,0 m oraz wysokości 3,5 m – zlokalizowane po dwóch stronach kładki. Przewidziano elementy przezierne dla doświetlenia peronu. Otok i podsufitka wiaty zostaną wykonane z blachy z perforacją. Przewidziano wiatrołapy, przysiadki i ławki.

W poniedziałek 22 maja minął termin składania ofert. Wystartowało sześć podmiotów. Jeżeli chodzi o Gdańsk Stocznię PORR zaproponował 13,098 mln zł brutto, Colas Rail Polska – 13,810 mln zł, Torhamer – 16,358 mln zł, Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Rajbud – 17,460 mln zł, konsorcjum Mosty Gdynia – 19,940 mln zł, konsorcjum Roverpol i Rover Infraestructuras – 21,734 mln zł. Budżet na ten cel wynosił 19,926 mln zł.

Jeżeli chodzi o Gdynię Stocznię PORR zaproponował 13,091 mln zł brutto, Colas Rail Polska – 15,370 mln zł, Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Rajbud – 15,808 mln zł, Torhamer – 17,219 mln zł, konsorcjum Mosty Gdynia – 21,119 mln zł, konsorcjum Roverpol i Rover Infraestructuras – 25,412 mln zł. Budżet na ten cel wynosił 23,001 mln zł.

O wyborze zdecydują cena (94%), okres gwarancji (6%). Wszystkie podmioty zaoferowały 6 lat gwarancji. Na realizację zdań przeznaczono 24 miesięcy. Dokumentacja projektowa – wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę – ma być gotowa w ciągu 10 miesięcy. Roboty będą wymagały całodziennych zamknięć tygodniowych i weekendowych, a także wieczornych.


Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5