Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Szczecin z jedną ofertą na tramwaje-składaki

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Data publikacji:
07-02-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Szczecin z jedną ofertą na tramwaje-składaki
fot. Szymon Kalbarczyk
Tramwaje Szczecińskie otworzyły oferty w przetargu na dostawy nadwozi, elementów i podzespołów umożliwiających zmontowanie dwóch częściowo niskopodłogowych tramwajów dwukierunkowych. Zgodnie z przewidywaniami wystartował jedynie Modertrans, który już wcześniej dostarczał do Szczecina tramwaje w częściach”, które do tej pory objawiały się pod postacią Moderusów Beta. Producent musi zapewnić niemal gotowe i połączone ze sobą człony z zamontowaną instalacją elektryczną, osadzone już na wózkach.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego nowych nadwozi dla dwóch tramwajów – w postaci połączonych razem jego członów, polakierowanego w barwach zamawiającego, z wklejonymi szybami, zamontowaną instalacją elektryczną podłączoną do wszystkich urządzeń elektrycznych i elektronicznych, sklejką podłogową zakrywającą całą podłogę wraz z korytem kablowym bez uskoków, wykładziną podłogową, poszyciem ścian bocznych i sufitu, osadzonego na nowych, kompletnych wózkach tramwajowych. Długość tramwaju określono na 28-32 m. Udział niskiej podłogi, liczony jako powierzchnia dla pasażerów stojących, powinien wynosić 25-50%. Więcej o zamówieniu piszemy tutaj.

Dzisiaj (7 lutego) minął termin składania ofert. Zgodnie z oczekiwaniami wystartował jedynie Modertrans, który wycenił roboty zlecenie na 15,242 mln zł brutto. Mieści się to w budżecie zamawiającego, który wynosi 15,646 mln zł brutto. Rozstrzygnięcie wydaje się więc formalnością.

Pierwsza dostawa powinna zostać wykonana w ciągu 160 dni od zawarcia umowy. Na drugi pojazd przeznaczono 220 dni. Na całe zamówienie przeznaczono 280 dni. Zakup jest częścią projektu unijnego. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu, jeśli środki publiczne nie zostaną przyznane.

Szczecin ma już doświadczenie w zamawianiu składaków. Po mieści jeździ obecnie osiem Moderusów Beta, z czego cztery w wersji dwukierunkowej. To wyczerpywało w dużej mierze inwestycje taborowe Tramwajów Szczecińskich – spółka nie wspomina o planach zakupu innych nowych pojazdów.
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Wrocław otwiera TAT na Nowy Dwór

Komunikacja

Wrocław otwiera TAT na Nowy Dwór

Redakcja 03 września 2023

Ołomuniec kupi nowe tramwaje

Przestrzeń

Ołomuniec kupi nowe tramwaje

Witold Urbanowicz 14 sierpnia 2023

Rumunia: Braiła kupi nowe tramwaje

Przestrzeń

Rumunia: Braiła kupi nowe tramwaje

Witold Urbanowicz 15 sierpnia 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Wrocław otwiera TAT na Nowy Dwór

Komunikacja

Wrocław otwiera TAT na Nowy Dwór

Redakcja 03 września 2023

Ołomuniec kupi nowe tramwaje

Przestrzeń

Ołomuniec kupi nowe tramwaje

Witold Urbanowicz 14 sierpnia 2023

Rumunia: Braiła kupi nowe tramwaje

Przestrzeń

Rumunia: Braiła kupi nowe tramwaje

Witold Urbanowicz 15 sierpnia 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5