Tramwaje Śląskie ogłosiły przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy torowisk na terenie Katowic. Postępowanie jest podzielone na cztery części i w sumie obejmuje ponad 6 km toru pojedynczego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy torowisk w Katowicach. W sumie zamówienie podzielone jest na cztery części. Konstrukcja torowiska powinna zapewniać trwałość przez min. 30 lat dla podbudowy i 15 lat dla nawierzchni torowej. Zaproponowane rozwiązania projektowe powinny umożliwiać wykonanie robót budowlanych przy zachowaniu ciągłości ruchu tramwajowego.
Pierwsza zakłada wykonanie dokumentacji dla przebudowy torowiska w ul. Obrońców Westerplatte na odcinku od ul. Korczaka do ul. Wańkowicza. To dwutorowa linia tramwajowa, wydzielona z jezdni, na podkładach drewnianych. Łącznie odcinek obejmuje ok. 1250 metrów toru pojedynczego. Zakres prac zakłada – oprócz budowy nowego torowiska – m.in. przebudowę mostu nad Rawą, zabudowy automatycznej smarownicy. Rozważona ma być też możliwość budowy przystanku wiedeńskiego (Szopienice Poczta w kierunku pl. Wolności).
Przedmiotem drugiej części jest dokumentacja dla przebudowy torowiska tramwajowego wzdłuż ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Złotej do ul. Dębowej. To dwutorowa, wydzielona linia tramwajowa na podkładach betonowych, o łącznej długości ok. 760 mtp. Zakres zadania obejmuje także remont obiektu nad przejściem podziemnym przy Dębowej.
Trzecia część dotyczy projektu dla przebudowy torowiska tramwajowego wzdłuż trasy im. Nikodema i Józefa Reńców na odcinku od ul. Wiśniowej do ul. Brackiej. To wydzielona z jedni dwutorowa linia na podkładach drewnianych o długości ok. 1340 mtp.
W ramach czwartej części ma zostać wykonana dokumentacja dla przebudowy torowiska tramwajowego w ul. 1 Maja i ul. Obrońców Westerplatte na odcinku od wiaduktu DK79 do Baterpolu. Obecnie torowisko jest wydzielone z jezdni na podkładach drewnianych o długości ok. 2800 mtp. Zakres prac przewiduje też przebudowę głowicy rozjazdowej przy wjeździe do zajezdni Zawodzie, budowę automatycznego systemu smarowania, a także nowego peronu na przystanku Szopienice Wodociągi.
Termin składania ofert mija 30 grudnia. O wyborze w każdej z części zdecydują cena (95%) oraz gwarancja (5%). Pierwsze trzy zamówienia mają zostać wykonane w ciągu 9 miesięcy, a ostatnie – w ciągu 15 miesięcy.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.