W tym tygodniu Vooom rozpoczął, z kilkoma wybranymi partnerami biznesowymi, zamknięte testy wypożyczania aut. To pierwszy krok przed wdrożeniem usługi pakietów mobilności, nowoczesnego benefitu pracowniczego dla firm szukających ekologicznych i odpowiedzialnych społecznie rozwiązań. Na nowe funkcjonalności mogą też liczyć użytkownicy indywidualni w Warszawie.
Szerokiemu gronu użytkowników Vooom jest znany jako aplikacja, która na jednej mapie zbiera wszystkie środki komunikacji – usługi współdzielone i transport publiczny – oraz pozwala szybko i sprawnie przemieszczać się po mieście pojazdami różnych operatorów.
Obecnie start-up rozpoczyna zaawansowane testy funkcjonalności dla klientów biznesowych. Usługa „Pakiet Mobilności” umożliwia firmie wykupienie benefitu pracowniczego w trzech prostych krokach: rejestracja konta na platformie Vooom, wpłata abonamentu i udzielenie dostępu pracownikom.
– To zupełna nowość na rynku, bo nikt przed nami w Polsce jeszcze tego nie robił. Zaletą tego rozwiązania jest elastyczność, gdyż użytkownik może przeznaczyć przedpłacone środki na auto na minuty, elektryczny skuter, hulajnogę czy rower miejski – mówi Włodzimierz Łoziński, CEO w Vooom. Firma sugeruje, że w dobie rekordowo niskiego bezrobocia to nowe narzędzie w walce o utrzymanie i zdobycie pracowników.
W tym tygodniu wprowadzono również kolejne udogodnienie dla użytkowników indywidualnych w Warszawie. Nowa funkcjonalność ułatwi życie tym, którzy cenią sobie wygodę i chcą mieć pewność, że nie przegapią swojego tramwaju czy autobusu. Użytkownik Vooom po kliknięciu w wybrany przystanek zobaczy aktualny rozkład jazdy oraz czas przyjazdów najbliższych pojazdów. Dane w aplikacji są podawane na podstawie faktycznej lokalizacji środków komunikacji miejskiej.
W ciągu kilku najbliższych tygodni użytkownicy aplikacji będą mogli zamówić w niej taksówkę, a czwartym kwartale tego roku – kupić bilet komunikacji miejskiej. Obie funkcjonalności będą w pierwszej kolejności dostępne dla mieszkańców Warszawy.