Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego jakiś czas temu przygotował ofertę dla firm, które chcą zapewnić swoim pracownikom atrakcyjny, pozapłacowy bonus. Firmy dofinansowują pracownikom zakup biletów na karty miejskie, które mogą zostać specjalnie zaprojektowane. W ramach takiej współpracy wydano już ponad pół tysiąca kart pracownikom 15 firm.
To uniwersalny benefit, bo wiele osób dojeżdża do pracy komunikacją miejską. Niektórych taka oferta może z kolei zachęcić do zamiany prywatnego auta na autobus, metro, pociąg czy tramwaj, dzięki czemu na parkingach zlokalizowanych przy siedzibie firmy zrobi się bardziej przestronnie.
Oferta jest skierowana do wszystkich pracodawców, niezależnie od tego, ile osób zatrudniają. Mogą oni dofinansować zakup biletów długookresowych Warszawskiego Transportu Publicznego – kodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej, a nawet zaprojektować jej oryginalny wzór. Dzięki temu karta może stać się nośnikiem reklamowym dla produktu lub usług.
Do końca grudnia Zarząd Transportu Miejskiego podpisał umowy z 15 firmami, m.in. z branży gastronomicznej, medycznej czy deweloperskiej. Do grudnia wyrobionych zostało 526 kart, na których zakodowane zostały 724 bilety. Firma sama decyduje w jakiej wysokości dofinansuje karty.