Od 25 marca tramwaje znów, po wielomiesięcznej przerwie, pojadą całą ul. Wolską – tym razem korzystając z torowiska w nowym śladzie, w pasie dzielącym jezdnie, do przystanku Reduta Wolska. Dodatkowe kursy uzupełnią rozkład linii 11, a ul. Skierniewicka pozostanie bez tramwajów liniowych.
W ramach budowy nowej trasy tramwajowej na ul. Kasprzaka, którą
otwarto 5 marca przebudowywano też przyległe odcinki torowiska. W ramach inwestycji tory wzdłuż ul. Wolskiej, na zachód od Elekcyjnej, przełożono z północnej strony jezdni na pas dzielący jezdnie Wolskiej – tak jak na wcześniejszym odcinku tej ulicy.
Zanim po torach na ulicy Wolskiej pojadą tramwaje, konieczne jest zdemontowane rozjazdu nakładkowego przy przystanku PKP Wola (Wolska) przy al. Prymasa Tysiąclecia. Prace te zaplanowano od 21 do 24 marca. W tym czasie linia 13 zostanie skrócona do zajezdni Wola (ostatni przystanek – Metro Płocka 57 na Skierniewickiej, pierwszy – Zajezdnia Wola 03). Częściej pojedzie za to autobusowa linia zastępcza Z26.
Od poniedziałku 25 marca tramwaje wrócą na Wolską. Pojadą nią linie 13 (do Cm. Wolskiego), 26 (do pętli Metro Młociny) i 27 (do Cm. Wolskiego). Te dwie ostatnie kursują obecnie objazdem przez Skierniewicką i Kasprzaka. Na ul. Kasprzaka zostaną linie 10 i 11. Na jedenastce dojdą poza szczytem oraz w weekendy kursy skrócone w relacji Pl. Narutowicza – Cm. Wolski.
Ulica Skierniewicka pozostanie bez regularnej komunikacji tramwajowej. Będą z niej korzystać wyłącznie tramwaje zjeżdżające do zajezdni Wola (ostatni przystanek – Rogalińska).