Wrocławskie Inwestycje otworzyły oferty w kolejnym już przetargu na dokumentację projektową na przebudowę odcinka ulicy i torów w ciągu Reymonta. Chodzi o 500-metrowy odcinek ulicy i torowiska od wiaduktu kolejowego do mostu Osobowickiego.
Ulica Reymonta – wraz z Pomorską i mostami Osobowickimi – stanowi jeden ważnych ciągów komunikacyjnych prowadzących na północ miasta. Obecnie prowadzą tędy trzy linie tramwajowe oraz dwie autobusowe. Przewidziano wspólny pas autobusowo-tramwajowy po środku. Więcej o zakresie piszemy
tutaj.
Wrocławskie Inwestycje prowadziły już kilka przetargów. Kończyły się one jednak fiaskiem z powodu braku lub zbyt drogich ofert.
Dziś (10 maja) minął termin składania ofert. Wystartowały trzy firmy, z czego dwie zmieściły się w budżecie określonym na 1,926 mln zł. PBW Inżynieria proponuje wykonanie zamówienia za 1,565 mln zł, Databout – 1,780 mln zł, a Biprogeo-Projekt – 2,289 mln zł. O wyborze zdecydują cena (60%), doświadczenie projektanta w specjalności drogowej (20%), sieci wodociągowej (10%), sieci kanalizacyjnej (10%).
Na realizację całego zamówienia przeznaczono 18 miesięcy. Obejmuje to także niezbędne uzgodnienia i pozwolenia.