MPK Wrocław otworzyło oferty w przetargu na remont krótkiego odcinka torów wzdłuż Powstańców Śląskich. Prace będą wiązać się z przerwą w ruchu tramwajów.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja torowiska tramwajowego w ul. Powstańców Śląskich od ul. Piłsudskiego do końca peronu przystankowego Zaolziańska. Zakres zamówienia obejmuje ok. 900 metrów toru pojedynczego. Na całej niemal długości torowisko wykonane jest w technologii bezpodsypkowej na podbudowie betonowej – na długości przystanku znajduje się torowisko w konstrukcji klasycznej.
Założono całkowitą wymianę nawierzchni stalowej torowiska wraz z zabudową. Torowisko zaplanowano na istniejącej płycie betonowej – z zabudową przejść oraz skrzyżowania z ul. Swobodną nawierzchnią betonową oraz kostką granitową z rozbiórki na pozostałych odcinkach. Na wysokości przystanku Zaolziańska założono wymianę szyn wraz z dosypaniem tłucznia.
Dzisiaj (10 kwietnia) minął termin składania ofert. Postępowanie cieszyło się nadzwyczaj dużym zainteresowaniem. Wystartowało sześć firm. GM Roads Polska zaoferowało 4,400 mln zł brutto. Laubres – 4,404 mln zł, Zakład Sieci i Zasilania – 5,199 mln zł, ZUE – 5,276 mln zł, Balzola Polska – 7,321 mln zł.
Budżet wynosił 3,559 mln zł brutto. O wyborze zdecydują cena (80%), gwarancja (20%). Na realizację całego projektu przeznaczono 90 dni. Przewidziano 56-dniową przerwę w ruchu – od 1 czerwca do 26 lipca.
To nie koniec remontów. W ponowionym przetargu na modernizację przejazdu na skrzyżowaniu ul. Grabiszyńskiej z ul. Zaporoską w formule projektuj i buduj wystartowały trzy firmy. Zakład Sieci i Zasilania proponuje wykonanie usługi i prac za 1,728 mln zł, GM Roads Polska – 1,744 mln zł, a Laubres – 1,857 mln zł. Budżet wynosił 1,4 mln zł. Przerwę w ruchu zaplanowano od 3 sierpnia do 29 września. Koleje postępowanie dotyczy wymiany rozjazdów na skrzyżowaniu ul. Kazimierza Wielkiego, Widok i Szewskiej – rozjazd od strony ul. Krupniczej wraz z odcinkiem prostym od ul. Świdnickiej do ul. Szewskiej oraz rozjazd od strony ul. Szewskiej. O zamówienie ubiegają się cztery podmioty. Zakład Sieci i Zasilania proponuje 3,432 mln zł, Laubres – 3,498 mln zł, GM Roads Polska – 3,886 mln zł, Torhamer – 4,805 mln zł. Budżet wynosił 3,888 mln zł.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.