Szósty rok istnienia w Polsce Flixbus świętuje otwarciem zupełnie nowych linii. Po raz pierwszy z Polski bezpośrednio dojedziemy do Anglii. Nowością jest też linia Gdańsk – Wilno, której bardzo brakowało w siatce, czy linia z Białegostoku i Wrocławia nad włoskie jezioro Como.
Od 23 kwietnia znalazły się w siatce połączeń Flixbusa z Polski bezpośrednie autobusy do Anglii. Pojedzie tam linia N1328 z Warszawy przez Łódź, Poznań, Berlin, Eindhoven, Calais i Dover. Pomiędzy Francją a Anglią, po Kanale La Manche, będziemy podróżować promem (podróż przez Eurotunel jest w tej chwili niemożliwa z uwagi na jego ograniczoną przepustowość). Oczywiście mało kto wybierze się w taką podróż na całej trasie, ale idea jest taka by podróże mogły się odbywać także na krótszych odcinkach, np. między Warszawą a Poznaniem, Poznaniem a Berlinem, Berlinem a Holandią, czy np. z Eindhoven do Londynu, gdzie nie istnieje inne bezpośrednie połączenie).
Innym zupełnie nowym i bardzo oczekiwanym połączeniem będzie Wilno – Paryż przez Gdańsk, Szczecin, Berlin, Hamburg i Eindhoven. To zupełnie nowy produkt, który przyniesie w końcu możliwość przemieszczania się bez przesiadek między Trójmiastem a stolicą Litwy.
Innymi nowościami będą trasy: • Giżycko – Oldenburg przez Pułtusk, Warszawę, Berlin i Hanower (połączenie wydłużone) • Gdańsk – Rzym przez Słupsk, Koszalin, Kołobrzeg, Szczecin, Berlin, Monachium (obecnie ze Szczecina do Rzymu) • Białystok – Mediolan przez Wrocław, przystanek nad jeziorem Como i Mediolan • Niechorze – Ustrzyki Górne przez Gorzów, Poznań, Kraków (połączenie wydłużone) • Zamość – Praga przez Łódź, Wrocław (obecnie do Warszawy) • Lublin – Paryż, przez Warszawę, Łódź, Wrocław, Drezno, Frankfurt i Luxemburg • Chełm – Lyon Kraków Katowice, Pragę, Strasburg (Lublin Praga) • Przemyśl – Haga przez Rzeszów, Łódź, Poznań, Szczecin, Hamburg, Amsterdam (obecnie jeździ z Hagi do Szczecina) • Łeba – Szczawnica przez Łebę, Gdańsk i Warszawę (zupełnie nowa linia)
Michał Leman zapowiedział też, że wprowadzą do cennika zupełnie nowe progi cenowe, które pozwolą na bardziej dynamiczne zmiany. W ciągu np. doby nie będzie więc tak znacznych zmian cen na niektórych trasach.
Z Polski obecnie najchętniej podróżujemy do Warszawy, Berlina, Krakowa, Wrocławia, Katowic, Poznania, Pragi, Łodzi, Szczecina i Rzeszowa.
Coraz lepiej rozwijają się dwie krajowe trasy – z Wrocławia do Warszawy (gdzie nadal mamy mizerną ofertę kolei) jeździmy już zielonymi autobusami 20 razy dziennie. Podobnie często poruszamy się między Krakowem a Wrocławiem, gdzie z kolei pociągów jest sporo, ale nie wypełniają niektórych luk godzinowych, bardzo często pociągi są tu też pełne i nie przyjmują na pokład podróżnych (blokada sprzedaży).
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.